بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی از آلمان سبک ناگلزمان به زودی

ناگلزمان سرمربی آلمان : می‌خواهیم پایه ساختار تیم را در بازی‌های دوستانه در آمریکا ایجاد کنیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۵
آلمان ؛ ناگلزمان : می‌خواهیم پایه ساختار تیم را در بازی‌های دوستانه در آمریکا ایجاد کنیم

یولیان ناگلزمان پیش از سفر به آمریکا برای برگزاری دو بازی دوستانه برابر آمریکا و مکزیک از دگرگونی اساسی در تیم ملی آلمان سخن گفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از اسپورت‌بازر، تیم ملی فوتبال آلمان باید در دو دیدار دوستانه در آمریکا برابر تیم ملی این کشور و مکزیک میزبانان جام جهانی ۲۰۲۶ قرار گیرد. به استثنای کای هاورتز که به دلیل جراحی دندان شرایط چهارشنبه راهی آمریکا خواهد شد، تمامی بازیکنان آلمان زیر نظر یولیان ناگلزمان برای دو بازی دوستانه آماده می‌شوند.

این دو دیدار دوستانه، اولین رقابت‌هایی‌ند که یولیان ناگلزمان روی نیمکت تیم ملی آلمان می‌نشیند. این مربی جوان حالا چالش جدیدی را پیش رو دارد و باید دید چه عملکردی در این دیدارها خواهد داشت.

ناگلزمان گفت:

«می‌خواهیم از زمان و بازی‌ها برای ایجاد یک ساختار اساسی به‌خوبی استفاده کنیم. می‌خواهیم پایه این ساختار را در بازی‌های دوستانه در آمریکا ایجاد کنیم و قطعا به بازی‌های دوستانه بعدی نیاز داریم. می‌خواهیم فضای خوبی در تیم ایجاد کنیم.»

در اولین دیدار دوستانه می‌توان انتظار داشت که ناگلزمان بهترین یازده نفر ممکنش را به زمین بفرستد. یک نکته را باید مد نظر قرار داشت و آن هم اینکه بوروسیادورتموند باید تنها یک روز پس از بازگشت بازیکنانش از آمریکا مقابل برمن بازی کند. متس هوملس، نیکلاس زوله، یولیان برانت و نیکلاس فولکروگ به همین خاطر شاید مقابل مکزیک بازی نکنند.

تا زمانی که مانوئل نویر مصدوم باشد، ایلکای گوندوغان بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست. قرار است هافبک بارسلونا به همراه مارک آندره تراشتگن، مستقیماً از اسپانیا به ایالات متحده سفر کند. البته یوزوآ کیمیش نیز نقش مهمی را در تیم ملی آلمان بازی خواهد کرد. ناگلزمان قبلاً برای او در بایرن ارزش زیادی قائل بود.

چهره‌ جدید در تیم ملی آلمان

چیزی که تا حدودی شگفت‌انگیز است این است که سرمربی آلمان بلافاصله هوملس را که دو سال به اردوی آلمان دعوت نشده بود، بار دیگر به تیم ملی دعوت کرد. ناگلزمان با تمجید از این مدافع گفت:

«هوملس علاوه بر کیفیت فوتبالی‌اش، کسی است که مربیگری نیز می‌کند و سایر بازیکنان را راهنمایی می کند و می‌تواند ایده‌ها را منتقل کند. او در دورتموند هم با سایر بازیکنان زیاد صحبت می‌کرد. ما به چنین افرادی نیاز خواهیم داشت. ما نظر بسیار خوبی درباره‌ او داریم و فوق‌العاده خوشحالیم و فکر می‌کنم او هم خوشحال است. حداقل او تلفنی به من گفته که چقدر مشتاق است دوباره پیراهن تیم ملی آلمان را به تن کند.»

سرمربی تیم ملی آلمان در پایان درباره دو دیدار دوستانه در فرودگاه فرانکفورت گفت:

«این دو دیدار کاملا مثبت است و ما می‌خواهیم از آن استفاده کنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *