بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ ناگلزمان جانشین فلیک در تیم ملی آلمان شد

قرار داد ده ماهه ناگلزمان با آلمان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۱
آلمان ؛ قرار داد ده ماهه ناگلزمان با آلمان

یولیان ناگلزمان با امضای قراردادی کوتاه مدت به صورت رسمی هدایت تیم ملی آلمان را برعهده گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدراسیون فوتبال آلمان پس از قطع همکاری با هانسی فلیک به دنبال این بود که هرچه زودتر و تا پیش از وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر جانشینی را برای او پیدا کند.

بسیاری از رسانه‌ها و هواداران این تیم از همان ابتدا روی انتخاب ناگلزمان به عنوان جانشین فلیک تاکید داشتند و مذاکرات مدیران فدراسیون فوتبال آلمان با این مربی خیلی زود آغاز شد تا او در کمترین زمان ممکن به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور انتخاب شود.

فدراسیون فوتبال آلمان دقایقی قبل به صورت رسمی این خبر را اعلام کردند. قرارداد این مربی جوان کوتاه مدت و 10 ماهه است و به این ترتیب او هدایت تیم ملی کشورش را تا پایان رقابت‎‌های جام ملت‌های اروپای 2024 که قرار است به میزبانی آلمان برگزار شود برعهده خواهد داشت.

این فدراسیون همچنین اعلام کرد که ناگلزمان برای انتخاب کادر فنی‌اش هم با آنها به توافق رسیده است. ساندرو واگنر و بنجامین گلوک قرار است به عنوان دو دستیار او در تیم ملی آلمان حضور داشته باشند.

ناگلزمان پس از اعلام رسمی این خبر به سایت فدراسیون فوتبال آلمان گفت:

« ما قرار است میزبان جام ملت‌های اروپا در کشور خودمان باشیم. این اتفاق بسیار خاصی است، چیزی است که هر چند دهه یک بار احتمال رخ دادنش وجود دارد.

من تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا بتوانیم عملکرد بسیار خوبی در این تورنمنت در کشور بزرگ‌مان داشته باشیم. اشتیاق زیادی برای پذیرفتن و رویارویی با این چالش داشتم. عملکرد تیم ملی آلمان در دورتموند برابر فرانسه آغاز کار بود. ما تا سال آبنده به تیمی متحد تبدیل خواهیم شد.»

باشگاه بایرن مونیخ همکاری نزدیکی با فدراسیون فوتبال آلمان برای انتخاب ناگلزمان به عنوان سرمربی این تیم داشت و حتی حاضر شد مبلغی را به عنوان غرامت به او پرداخت کند تا تفاوت دستمزد پیشنهادی به او دستمزدی که از بایرن دریافت می‌کرد جبران شود.

گفته می‌شود دستمزد دریافتی او در طول مدت حضورش روی نیمکت تیم ملی آلمان 3.6 میلیون یورو خواهد بود.

ناگلزمان که تنها 36 سال سن دارد، لقب دومین مربی جوان تاریخ تیم ملی آلمان را به خود اختصاص داده است. تنها اوتو نرز که در سال 1926 هدایت ژرمن ها را برعهده داشت با 34 سال از او جوان‌تر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *