بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش گرشاسبی به افتخار آسیایی فولاد خوزستان

حمیدرضا گرشاسبی : فولاد خوزستان با جواد نکونام به یک تیم منظم و با شخصیت تبدیل شده است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰
حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان

مدیرعامل فولاد خوزستان کسب عنوان برترین تیم ایرانی در رده‌بندی جهانی را حاصل تلاش شبانه‌روزی همه اعضای تیم و جواد نکونام دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان کسب عنوان برترین تیم ایرانی در رده‌بندی جهانی را حاصل تلاش شبانه‌روزی همه اعضای تیم بزرگسالان و هدایت حرفه‌ای جواد نکونام دانست.

به گزارش پارس فوتبال، حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با سایت باشگاه فولاد ضمن تبریک این موفقیت به هواداران فولاد خوزستان، اظهار داشت:

همان‌گونه که شاهد هستیم تیم فولاد علی‌رغم چالش‌های به‌وجود آمده در ابتدای رقابت‌های لیگ، اکنون خود را به شکوفایی نزدیک کرده و به‌زعم کارشناسان فوتبالی کشور جایگاه قابل قبولی در رقابت‌های لیگ برتر دارد و در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که منجر به صعود به‌عنوان‌ برترین تیم گروه شد، علاوه بر افتخارآفرینی، سهمیه فوتبال کشورمان را حفظ کرد.

گرشاسبی در ادامه گفت:

من همواره به این اصل اعتقاد دارم که «پایان هر سختی، آسانی است» و این موضوع را در تیم خودمان شاهد هستم. شرایط تیم با توجه به بسته بودن پنجره در آغاز رقابت‌ها سخت بود اما با پشتکار عوامل تیم، لطف خدا و حمایت‌های مدیرعامل محترم شرکت فولاد خوزستان و اعضای هیئت‌مدیره، محدودیت‌ها در حال رفع کامل است و تیم فولاد با سرمربیگری آقای جواد نکونام به یک تیم منظم و با شخصیت حرفه‌ای تبدیل شده است.

وی همچنین افزود:

اینکه تیم فولاد به‌عنوان دومین تیم کم هزینه غرب آسیا توانسته به مرحله یک‌هشتم صعود کند و در رده بندی جهانی نیز برترین تیم ایران و دهم آسیا باشد، نشان از تلاش و یکدلی اعضای تیم و رعایت اصول حرفه‌ای‌گری در تمامی ارکان تیم است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در خاتمه اظهار داشت:

از هواداران پرشور و متعصب فولاد خوزستان می‌خواهم، چنانچه بازی روز شنبه مقابل تیم استقلال با حضور تماشاگر برگزار شد با حضورشان در ورزشگاه و تزریق انرژی مثبت به تیم، زمینه را برای پیروزی فولاد فراهم سازند. قطعاً تشویق پرشور شما روحیه کادرفنی و تیم را ارتقا خواهد بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *