بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های ناب ستاره ای که چشم گواردیولا را گرفت ؛ هالند خرید جدید سیتی + فیلم

گل ها و مهارت های برتر هالند در بوندس لیگا 2021/2022

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۱


گل ها و مهارت های برتر هالند در بوندس لیگا 2021/2022 در تیم دورتموند را اماده کرده ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

«پپ گواردیولا» سرمربی تیم منچسترسیتی، معتقد است که تصمیم این تیم برای جذب ارلینگ هالند، «نشانه خوبی برای آینده» است؛ پس از اینکه باشگاه اعلام کرد این بازیکن ملی‌پوش نروژی را به درستی جذب کرده است.

ستاره سابق بوروسیا دورتموند، فصل آینده با قراردادی به ارزش ۵۱ میلیون پوند (۶۳ میلیون دلار) به ورزشگاه اتحاد خواهد آمد که یکی از موردانتظارترین حرکت‌ها و نقل و انتقالات سال بوده است.

مهاجم متولد لیدز با تنها ۲۱ سال سن، نماینده یکی از درخشان‌ترین استعدادهای جوان فوتبال جهان است و گواردیولا با امضای قرارداد با او در پروژه سیتی، احساس می‌کند که باشگاه برای سال‌های آینده سرمایه‌گذاری عاقلانه‌ای انجام داده است.

گواردیولا در گفت‌وگو با اسکای اسپورت درمورد جذب موفقیت‌آمیز هالند توسط سیتی پس از پیروزی شب گذشته، چهارشنبه بیست‌ویکم اردیبهشت برابر وولوز، گفت:

«این تصمیمی است که برای باشگاه نشانه خوبی برای آینده است. هالند می‌تواند سال‌های زیادی اینجا بماند و مطمئن هستم که او کاملاً با تیم ما سازگار خواهد شد. بازیکنان از شما یک مدیر و مربی خوب می‌سازند. او یک استعداد جوان و باورنکردنی با سنی عالی است. تقریباً مطمئن هستم که ما به او کمک خواهیم کرد تا به بهترین شکل ممکن بازدهی داشته باشد.»


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *