بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های برتر خرید جدید رئال مادرید از چلسی + فیلم

عملکرد کپا آریسابالاگا خرید جدید رئال مادرید از چلسی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۲


کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی، با قراردادی قرضی به رئال مادرید پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مصدومیت تیبو کورتوا از ناحیه رباط صلیبی باعث شد که رئال مادرید چاره‌ای جز جذب کپا دروازه‌بان جدید از چلسی نداشته باشد.

ستاره بلژیکی رئال مادرید باید پایش را به تیغ جراحان بسپارد و حدود شش تا 9 ماه از میادین دور خواهد بود و احتمالا فصل 24-2023 را به صورت کامل از دست می‌دهد که خبر بسیار بدی برای این تیم بود.

بلافاصله پس از مصدومیت کورتوا بود که تلاش برای پیدا کردن بهترین گزینه ممکن از سوی مدیران رئال آغاز شد و نام بسیاری از دروازه‎‌بانان حاضر در فوتبال اروپا از داوید دخیا تا یاسین بونو در کنار نام این تیم به گوش رسید.

در حالی که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی از مذاکرات این باشگاه با بونو و سویا خبر داده بودند اما شرایط ناگهان عوض شد و کپا به گزینه اصلی مدیران رئال مادرید تبدیل شد. این در حالی بود که بایرن مونیخ از مدتی قبل مذاکرات برای جذب او را آغاز کرده بود.

همین موضوع باعث شد که مدیر ورزشی و رییس باشگاه بایرن مونیخ در نشست خبری روز گذشته برای معارفه هری کین، مهر تاییدی به انتقال کپا به رئال مادرید بزنند و مدعی شوند که مذاکرات آنها به خاطر ارائه پیشنهاد از سوی رئال نیمه کاره ماند و این بازیکن تصمیم گرفت رئال را انتخاب کند تا به کشورش برگردد.

رئال مادرید هم دقایقی قبل با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام کرد که برای انتقال قرضی و یک‌ساله این بازیکن با چلسی به توافق رسیده است. گفته می‌شود که مبلغ پرداخت شده برای این انتقال قرضی به مدت یک فصل یک میلیون یورو است.

این بازیکن قرار است روز سه‌شنبه از ساعت 13:30 به وقت مادرید به صورت رسمی به عنوان بازیکن و دروازه‌بان جدید رئال مادرید معرفی شود و پس از آن با رسانه‌ها گفت‌وگو خواهد کرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *