بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خداحافظی یاغی آبی پوشان ؛ بر سر دوراهی بودم! + عکس

خداحافظی کای هاورتز از هواداران چلسی پس از پیوستن به آرسنال

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ | ۰:۲۰

کای هاورتز مهاجم چلسی با انتشار یک پیام از هواداران این تیم خداحافظی کرد و نوشت که از این شرایط ناراحت است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کای هاورتز مهاجم 24 ساله آلمانی که 3 سال پیش از بایرلوکوزن راهی چلسی شده بود امروز رسما به عنوان خرید جدید باشگاه آرسنال معرفی شد. او با زدن گل‌های قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاههای جهان از محبوبیت بالایی نزد هواداران برخوردار بود؛ محبوبیتی که این اواخر به خاطر ابراز علاقه او به آرسنال خدشه دار شده بود. ستاره سابق چلسی با انتشار متنی در شبکه های اجتماعی از هواداران این تیم خداحافظی کرده و بابت خاطرات شیرینی که در استموردبریچ داشت از آنها تشکر کرده و سعی کرد ناراحتی اخیر را از دل آنها دربیاورد.

کای هاورتز در توئیتر خود نوشت:

“ترجیح می دادم قبل از انتقال به تیم جدید، نظرم در خصوص جدایی از چلسی را از زبان خودم بشنوید. این شیوه مطلوب من نبود و ناراحتم که شرایط به این شکل پیش رفت. من این متن را با قلبی گرفته برای همه هواداران می نویسم. بابت حمایت هایتان در این مدت خیلی ممنونم. ما کنار هم رویای قهرمانی در چمپیونزلیگ را عملی کردیم.”

در ادامه این متن آمده است:

“امروز خودم را بر سر دوراهی می بینم؛ جایی که کلمات نمی توانند احساساتی را که دارم توصیف کنند. با قلبی گرفته از جدایی از باشگاهی می نویسم که به خانه دوم من تبدیل شده بود و از هواداران فوق العاده آن که در طول این مدت همیشه از من حمایت کردند خداحافظی می کنم. ما در کنار هم پستی ها، بلندی ها، شادی ها و دردهای زیادی تجربه کردیم.پیوستن به چلسی و سه سال حضور در این تیم اتفاق بزرگی در زندگی من بود و همواره با افتخار از این دوران یاد خواهم کرد. می خواهم در پایان از تک تک هواداران، اعضای کادرفنی و هم تیمی هایم تشکر کنم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *