بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توماس توخل این ستاره های بایرن مونیخ را در لیست فروش قرار داد

مانه، لروی سانه، سرژ گنابری، بونا سار، الکساندر نوبل و مارسل سابیتزر در لیست فروش بایرن مونیخ

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۱
بایرن مونیخ ؛ مانه، سانه، گنابری، سار، نوبل و سابیتزر در لیست فروش بایرن مونیخ

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، لیستی هفت نفره از بازیکنانی که دیگر تمایلی به همکاری با آنها ندارد در اختیار این باشگاه قرار داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

توخل که در اواخر فصل 23-2022 جانشین یولیان ناگلزمان در بایرن مونیخ شد توانست به لطف لغزش بد موقع دورتموند با این تیم قهرمان بوندسلیگا شود.

او حالا قصد دارد تغییراتی اساسی را در ترکیب تیمش اعمال کند و به همین منظور خواهان جدایی چند بازیکن شده و به باشگاه اعلام کرده که باید برای فروش آنها اقدام کند چون دیگری نیازی به حضور آنها در آلیانز آرنا نیست.

به گفته روزنامه دیلی میل، نام چند ستاره بایرن هم در این فهرست به چشم می‌خورد. سادیو مانه در صدر این فهرست قرار دارد و لروی سانه، سرژ گنابری، بونا سار، الکساندر نوبل و مارسل سابیتزر هم همگی در لیست سیاه توخل قرار گرفته‌اند.

این در حالی است که بنجامین پاوارد هم که به باشگاه اعلام کرده تصمیمی برای تمدید قراردادش ندارد و به دنبال جدایی است، در این فهرست جای گرفته است و به احتمال زیاد در همین تابستان از بایرن جدا خواهد شد.

به نظر می‌رسد که توخل به دنبال اجرای سبک خاص خودش در بایرن مونیخ است و در این راه از حمایت کارل هاینس رومنیگه هم برخوردار است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *