بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بایرن مونیخ قیمت ستاره مدنظر رئال را مشخص کرد

تگ قیمت 100 میلیون یورویی بایرن مونیخ روی دیویس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۳
رئال مادرید ؛ تگ قیمت 100 میلیون یورویی بایرن مونیخ روی دیویس

بایرن مونیخ همچنان امیدوار است که آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی، در این باشگاه بماند اما قیمتی را هم برای فروش او در نظر گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید به دنبال ایجاد تغییراتی اساسی در ترکیب تیمش برای فصل آینده است و به همین دلیل تابستان پر کاری را پیش رو دارد.

آنها قصد دارند چند بازیکن برای تقویت خط حمله و پر کردن جای بازیکنانی که از این باشگاه جدا شده‌اند به خدمت بگیرند و برای بهبود شرایط تیم‌شان در خط دفاعی هم گزینه‌هایی را مدنظر دارند.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و آلمانی در چند روز اخیر از علاقه این باشگاه به آلفونسو دیویس خبر داده و مدعی شده بودند که رئال مادرید شرایط این بازیکن را از نزدیک زیر نظر دارد.

با این حال، تمامی منابع آلمانی تاکید داشتند که بایرن هیچ علاقه‌ای به فروش دیویس ندارد و حاضر نیست برای انتقال او به سانتیاگو برنابئو در این تابستان وارد مذاکره شود.

اما حالا فیلیپ کسلر، خبرنگار آلمانی، اعلام کرده که بایرن مونیخ قیمتی را برای فروش این مدافع کانادایی در نظر گرفته که نزدیک به 100 میلیون یورو است و حاضر نیست با مبلغ کمتری با فروش او موافقت کند.

هرچند این خبرنگار همچنان معتقد است که بایرن فعلا فقط این قیمت را مطرح کرده و همچنان امیدوار است که دیویس در این باشگاه بماند چون این بازیکن از نظر فوتبال و از نظر بازاریابی خصوصا با توجه به فروش پیراهنش در آمریکای شمالی برای آنها بسیار ارزشمند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *