بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش وزیر ورزش ایتالیا به صحبت های جنجالی مورینیو

آندره‌آ بودی : در ورزش شکست‌خوردن و باختن رخ می‌دهد و باید بدانیم چگونه رفتار کنیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۹
رم ؛ آبودی : در ورزش شکست‌خوردن و باختن رخ می‌دهد و باید بدانیم چگونه رفتار کنیم

وزیر ورزش ایتالیا به انتقاد از رفتار ژوزه مورینیو و هواداران تیم فوتبال رم پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت اسپورت ۲۴، رم در فینال لیگ‌ اروپا به مصاف سویا رفت. این بازی در پایان وقت‌های اصلی و اضافه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود که در نهایت این سویا بود که به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

پس از پایان بازی فیلمی از مورینیو منتشر شده است که او را در حال فریادزدن بر سر آنتونی تیلور و سایر مسئولان مسابقه در پارکینگ ورزشگاه نشان می‌دهد؛ فیلمی که بازتاب فراوانی هم یافته است. در ادامه نیز هواداران رم به داور مسابقه در فرودگاه حمله کردند.

در طول بازی یک ضربه پنالتی از سوی تیلور به سود سویا اعلام شد که پس از بررسی VAR این پنالتی لغو شد. سپس در وقت اضافه، اریک لاملا، هافبک سویا، با روجر ایبانز برخورد داشت ولی داور به او کارت زرد دوم را نشان نداد.

این برخورد باعث شد تا بازیکن رم لبی خون‌آلود داشته باشد. لاملا در ضربات پنالتی، پنالتی خود را به ثمر رساند و سویا هفتمین عنوان قهرمانی لیگ اروپا را به دست آورد.

مورینیو در نشست خبری با انتقاد از تیلور گفت:

داور انگار اسپانیایی بود. او بارها به بازیکنان ما کارت زرد نشان داد اما لاملا که باید کارت زرد دوم را می‌گرفت با بخشش داور مواجه شد. او در زمین ماند و ضربه پنالتی‌اش را هم تبدیل به گل کرد. ما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و طبیعی است که بازیکنان از این شکست ناراحت باشند.

آندره‌آ بودی، وزیر ورزش ایتالیا، ژوزه مورینیو، سرمربی رم و هواداران این تیم را به دلیل حمله به آنتونی تیلور داور بازی پس از شکست در فینال لیگ اروپا محکوم کرد:

«ما همیشه می‌گوییم در ورزش شکست‌خوردن و باختن رخ می‌دهد و باید بدانیم چگونه رفتار کنیم. شکست‌هایی هستند که آنها را ناعادلانه می‌دانیم؛ چه در ورزش و چه در زندگی اما این هرگز نمی‌تواند نگرش و رفتار نامناسب ما را توجیه کند.»

یوفا علیه ژوزه مورینیو پرونده‌ای انضباطی باز کرده است. این مربی پرتغالی متهم به فحاشی به مسئولان مسابقه است و او به‌زودی با محرومیت روبه‌رو می‌شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *