بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتقاد شدید مورینیو از داور پس از شکست در فینال

مورینیو : داور اسپانیایی به نظر می‌رسید

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۹:۳۲
رم ؛ مورینیو : داور اسپانیایی به نظر می‌رسید

ژوزه مورینیو، سرمربی رم پس از شکست برابر سویا در فینال لیگ اروپا نسبت به داور بازی انتقاداتش را مطرح کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رم در وقت‌های معمولی بازی فینال لیگ اروپا امشب به تساوی 1-1 مقابل سویا دست پیدا کرد.

این نتیجه موجب شد باعث شد بازی به وقت‌های اضافه برود و عدم تغییر نتیجه در این لحظات هم بازی را به پنالتی کشاند.

ژوزه مورینیو که تیمش در ضربات پنالتی شکست خورد پس از بازی به اسکای ایتالیا گفت:

“آنچه گفتم این بود که یا با جام از اینجا می‌رویم یا مرده می‌رویم. خب ما مردیم! ما مرده‌ایم، از نظر جسمی خسته، از نظر روحی مرده‌ایم، چون فکر می‌کنیم این یک شکست ناعادلانه با حوادث زیادی است که قابل بحث است. خسته اما مفتخریم. همیشه می‌گویم می‌توانی در یک مسابقه فوتبال ببازی، اما هرگز وقار یا حرفه‌ای بودنت را از دست ندهی. من پنج فینال اروپا را بردم، این یکی را باختم، اما این بار سربلندتر از همیشه به خانه برمی‌گردم. بچه ها در این فصل کاملاً همه چیز را در زمین گذاشتند.”

خیلی غمگینیم

ما به پیراهن اهمیت می‌دهیم، به حرفه خود اهمیت می‌دهیم، همه چیز را جدی می‌گیریم، با فروتنی کار می‌کنیم و هر چیزی را که باید بدهیم، می‌دهیم. هر یک از ما به شیوه‌ای متفاوت واکنش نشان می‌دهیم، یکی گریه می‌کند، دیگری گریه نمی‌کند، اما حقیقت این است که همه ما بسیار غمگین هستیم. ما مرده و خسته برمی‌گردیم، بازگشت با احساس بی عدالتی.

داور اسپانیایی بود

این یک بازی شدید، مردانه و پر جنب و جوش با داوری بود که اسپانیایی به نظر می‌رسید. او مدام درحال نشان دادن کارت زرد بود. بی‌عدالتی را این واقعیت نشان می‌دهد که لاملا باید کارت زرد دوم را می‌گرفت، اما داور این کار را نکرد، و در ضربات حساس یک پنالتی را تبدیل به گل کرد.

آینده مورینیو در رم؟

من دوشنبه به تعطیلات می‌روم. اگر تا قبل از دوشنبه وقت داشته باشیم در مورد آن صحبت کنیم، این کار را انجام می‌دهیم. اگر نه، من به تعطیلات می‌روم و بعد خواهیم دید چه می‌شود. باید برای این بچه‌ها بجنگم و بنابراین به طور عینی نگویم که خواهم ماند. من یک مرد جدی هستم. چند ماه پیش به مالکان باشگاه گفتم که اگر با باشگاه‌های دیگر تماس داشته باشم، آن‌ها اولین کسانی هستند که آگاه خواهند بود. من همیشه صادق و رک خواهم بود. در دسامبر با باشگاه صحبت کردم، زمانی که این پیشنهاد را از تیم ملی پرتغال داشتم. از آن زمان تاکنون با هیچ باشگاه دیگری ارتباط نداشته‌ام. یک سال از قراردادم باقی مانده و شرایط اینگونه است.”

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال جهان , لیگ اروپا
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *