بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت به موقع ستاره رم ؛ خیال مورینیو راحت شد + عکس

بازگشت پائولو دیبالا به تمرینات گروهی رم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۰
رم ؛ بازگشت پائولو دیبالا به تمرینات گروهی رم

پائولو دیبالا و لئوناردو اسپینازولا در تمرین رم پا به پای بقیه بازیکنان دویدند. این خبر بسیار خوبی برای ژوزه مورینیو در آستانه فینال لیگ اروپا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فردا فینال لیگ اروپا بین رم و سویا برگزار می‌شود. مورینیو چند روز پیش در نشست خبری خود گفته بود، ستاره آرژانتینی شانس چندانی برای اینکه به این بازی برسد و در ترکیب اصلی باشد، ندارد.

اما دیبالا امروز در تمرین رم پا به پای بقیه دوید و نشان داد مصدومیت مچ پایش بهتر شده و قادر است تیمش را در این دیدار بسیار حساس همراهی کند. وضعیت اسپینازولا هم مشابه او است و این بازیکن هم در زمین تمرین تریگوریا با بقیه تمرین کرد.

نکته واضح این است که هم دیبالا و هم اسپینازولا برای این بازی آماده‌اند اما دیگر به مورینیو بستگی دارد که در ورزشگاه پوشکاش آره‌نا از آنها در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند یا این دو را روی نیمکت بنشاند و به فراخور مسابقه آنها را به زمین بفرستد.

البته باید در نظر گرفت که این دو نفر، مدت طولانی است در ترکیب اصلی رم نبوده‌اند و اگرچه مصدومیت‌شان بهبود یافته، اما ممکن است از نظر بدنی آمادگی لازم برای حضور در چنین دیدار حساسی را نداشته باشند.

اگرچه آقای خاص تصمیم گرفته تمرینات تیمش را پشت درهای بسته برگزار کند، اما اطلاعات به دست رسیده نشان می‌دهد تنها غایب رم در تمرین امروز تیم، ماراش کومبولا بوده است.

رم ؛ بازگشت پائولو دیبالا به تمرینات گروهی رم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *