بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جنجال در لحظات آخر دیدار رم – سالرنیتانا ؛ درگیری و اخراج + عکس

درگیری و اخراج پائولو سوزا در دیدار برابر آاس رم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۷:۲۶
رم ؛ درگیری و اخراج پائولو سوزا در دیدار برابر آاس رم

پائولو سوزا، سرمربی پرتغالی تیم سالرنیتانا، به دلیل درگیری در دقایق پایانی بازی مقابل رم از کنار زمین اخراج شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آاس رم مقابل سالرنیتانا با تساوی 2-2 متوقف شد تا شانس صعود به چمپیونزلیگ از طریق سری آ را کاملا از دست بدهد. تقابل دو سرمربی پرتغالی در این دیدار به اخراج یکی از آنها انجامید که البته این یک نفر ژوزه مورینیو نبود.

پائولو سوزا، سرمربی 52 ساله سالرنیتانا، که تیمش با 39 امتیاز در مکان پانزدهم سری آ حضور دارد در تقابل با هموطن معروفش موفق عمل کرد. شاگردان او تا 10 دقیقه پایانی با نتیجه 2-1 از رم پیش بودند اما در نهایت با تساوی زمین بازی را ترک کردند؛ این مربی پرتغالی در آخرین دقایق نمایش درخشان تیمش به دلیل جنجال در کنار زمین با کارت قرمز داور مواجه شد.

درگیری در این لحظه آغاز شد و مشخص نیست دقیقا چه اتفاقی افتاد که سرمربی سالرنیتانا با کارت قرمز داور مواجه شد. او بعد از اخراج در حالی که شگفت‌زده شده بود دقایق به اعتراض خود ادامه داد اما در نهایت از کنار زمین راهی سکوها شد.

در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم نیکولا زالوسکی با یک خطای خشن در کنار زمین بولایه دیا را سرنگون کرد. این اتفاق درست در چند قدمی نیمکت تیم سالرنیتانا رخ داد و اعتراض شدید سوزا را به همراه داشت.

اوضاع به خاطر این خطا و اعتراضات بعد از آن در کنار زمین به شدت متشنج شد و شاهد درگیری شدید اعضای دو تیم بودیم. ژوزه مورینیو و پائولو سوزا نیز در این درگیری دیده می‌شدند؛ درگیری‌ای که در نهایت به کارت زرد برای هر دو بازیکن و کارت قرمز برای سرمربی سالرنیتانا انجامید که در جنجال کنار زمین توانست روی ژوزه مورینیو را کم کند.

رم ؛ درگیری و اخراج پائولو سوزا در دیدار برابر آاس رم رم ؛ درگیری و اخراج پائولو سوزا در دیدار برابر آاس رم

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *