بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بارسلونا در تلاش برای جذب ستاره ناراضی بایرن مونیخ

بارسلونا به دنبال جذب بنجامین پاوارد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۲
پاوارد ؛ بارسلونا به دنبال جذب بنجامین پاوارد

طبق ادعای رسانه های آلمانی و اسپانیایی، بنجامین پاوارد قصد تمدید قرارداد ندارد و پس از توافق اولیه با بارسا درخواست جدایی از بایرن را داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ساعتی پیش اسکای آلمان ادعا کرد که بنجامین پاوارد، مدافع راست فرانسوی بایرن، رسما درخواست جدایی داده و قصد تمدید قراردادش را ندارد. قراردادی که سال آینده به اتمام خواهد رسید.

پاوارد قصد ترک بایرن را دارد و از مدیران باشگاه درخواست کرده تا به پیشنهاداتی که برای او خواهند رسید، گوش کند. او همچنین برای کاهش رقم انتقالش نیز پافشاری خواهد کرد تا مسیر برای جدایی‌اش هموار شود.

در همین رابطه نشریه اسپورت نوشت که دلیل درخواست جدایی پاوارد، قبول پیشنهاد بارسلوناست و باشگاه کاتالان پس از چراغ سبز لالیگا به طرح امکان سنجی اقتصادی، برای جذب او با بایرن وارد مذاکره خواهد شد.

پینی زاهاوای که نقش اصلی را در انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسا داشت، مدیر برنامه های پاوارد است و رابطه بسیار خوب او با باشگاه بارسلونا خوشبینی ها نسبت به پیوستن پاوارد به بارسا را بیشتر کرده است.

اسپورت همچنین نوشته است که بارسا فصل قبل نیز خواهان پاوارد بود ولی این بازیکن اعلام کرده بود که ترجیح می دهد مدافع میانی باشد اما حالا پذیرفته که به عنوان دفاع راست نیز به میدان برود.

بارسا در فصل جاری گزینه های زیادی را به عنوان دفاع راست امتحان کرد که هیچکدام نتوانستند رضایت کامل ژاوی را جلب کنند. گفته می شود بایرن برای فروش مدافعش 35 میلیون یورو می خواهد. گزینه دوم بارسا برای دفاع راست، خوان فویث، مدافع آرژانتینی ویارئال، است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *