بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بوسکتس این سه ستاره را به بارسلونا پیشنهاد داد

بوسکتس : رودری، زوبیمندی و کیمیش عالی هستند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۸:۲۷
بوسکتس : رودری، زوبیمندی و کیمیش عالی هستند

کاپیتان سابق بارسلونا سه بازیکنی که تمایل دارد جایگزین او شوند را نام برد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرجیو بوسکتس در فاصله چند هفته مانده به پایان فصل لالیگا تایید کرد به دوران حضورش در این باشگاه پایان می‌دهد.

رویارویی با مایورکا در هفته پایانی لالیگا که با برتری 3-0 آبی اناری‌ها هم به پایان رسید آخرین حضور بوسکتس در ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ بود.

در حال حاضر جدی‎‌ترین چالش پس از خداحافظی بوسکتس، تصمیم‌گیری بارسلونا برای انتخاب جانشین این بازیکن است.

“شایعات گزینه‌های مطرح شده برای جانشینی خودت را دنبال می‌کنی؟” بوسکتس در مصاحبه‌ای با موندودیپورتیوو به این سوال واکنش نشان داد:

“بله بله. من آن را دنبال می‌کنم، می‌دانم که درباره بازیکنان، درمورد رودری، درمورد زوبیمندی صحبت‌های زیادی شده است. آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی هستند و آن‌هایی که بیشتر با DNA و سبک مورد نظر در بارسلونا مطابقت دارند، در تیم دیگری هستند، آنها متعلق به باشگاه دیگری هستند.”

کیمیش از بایرن مونیخ؟

او کمی متفاوت است، از فوتبال آلمان است، در پایان، لازم نیست فقط به دنبال DNA یکسان باشید، بلکه باید به دنبال بازیکنانی با خصوصیت‌های دیگر باشید که ممکن است برای بازی‌های خاصی مهم باشند، اما ما بازیکنانی را نیز در خانه داریم. ما نیکو را داریم که با قرارداد قرضی جدا شده و فکر می‌کنم او خیلی خوب کار می‌کند، اگرچه درست است که او کمی تداوم ندارد اما بسیار با استعداد است. شرایط زیادی وجود دارد و باید این فرصت را به اهالی خانه، جوانان بدهیم و از نظر مالی می‌دانید که بهای انتقالی را خرج نمی‌کنید که امروز نمی‌دانم آیا واجد شرایط هستیم یا خیر. آن‌ها همچنین بازیکنانی هستند که باشگاه و سبک بازی را درک می‌کنند. ما بازیکنانی در آکادمی داریم که خیلی با ارزش هستند و ما انتظارش را نداشتیم.

بازیکنان دیگری را مدنظر نداری؟

من هر سه آن‌ها را خیلی دوست دارم و در تیم ملی هم با آن‌ها آشنا شده‌ام. من کمتر با زوبیمندی ملاقات کرده‌ام اما او را در تیم زیر 21 ساله‌ها دیده‌ام و چون در لیگ و جام حذفی با هم روبه‌رو شدیم، فکر می‌کنم این سه نفر به DNA بارسا نزدیک‌تر هستند، آن‌هایی که می‌توانند بیشترین کمک را داشته باشند. سپس اگر می‌خواهید با گزینه‌های دیگر با مشخصات فیزیکی بسیار بیشتر یا کمی دفاعی‌تر قرارداد ببندید، بازیکنان دیگری هم وجود دارند.

دی‌یونگ می‌تواند جانشین تو باشد؟

او می‌تواند در یک بازی پراکنده بازی کند، اما با کسی که در کنارش است، راحت‌تر و بهتر احساس می‌کند، زیرا دوست دارد بدون موقعیت‌گیری، شروع کند و تیم را رو به جلو ببرد. ویژگی‌ها و غریزه او شروع کردن است. او این شرایط را دارد و در نهایت باید از این طریق از او بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *