بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گواردیولا به دنبال ستاره پاری سن ژرمن ؛ نیمار در سیتی ؟!

علاقه گواردیولا به جذب نیمار از پاری سن ژرمن

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۱۰
نیمار ؛ علاقه گواردیولا به جذب نیمار از پاری سن ژرمن

یک نشریه فرانسوی مدعی شد پپ گواردیولا با نیمار تماس گرفته و انتشار این خبر، شایعات درباره احتمال انتقال ستاره برزیلی به منچسترسیتی را پررنگ‌تر کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تنش بین نیمار و پاری سن ژرمن در هفته‌های گذشته به اوج رسیده است. ستاره برزیلی در این مدت هم با هواداران و هم با مدیران باشگاه مشکلات زیادی داشت. نیمار تا سال 2027 با پی‌اس‌‌جی قرارداد دارد ولی با توجه به اتفاقات اخیر به نظر می‌رسد امسال تابستان شاهد جدایی او از این تیم باشیم.

درحالیکه در روزهای گذشته از دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد به عنوان مقاصد احتمالی نیمار یاد می‌شد امروز نشریه اکیپ در فرانسه مدعی شد در هفته اخیر پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، با نیمار تماس داشته و با او تلفنی صحبت کرده است.

اکیپ می‌گوید گواردیولا در تماس با مهاجم سابق بارسلونا از او درباره این پرسیده که برای فصل نقل و انتقالات چه در سر دارد و اگر قصدش برای جدایی از پاری سن ژرمن واقعی است به پیشنهاد احتمالی سیتی چه واکنشی نشان خواهد داد.

اکیپ می‌گوید از منابع مطلعی به تماس تلفنی پپ با نیمار پی برده ولی همین منابع می‌گویند احتمال پیوستن ستاره برزیلی به منچسترسیتی بالا نیست.

نیمار که چندی پیش رباط قوزک پایش را به دست جراحی سپرده همچنان در حال ریکاوری است و گفته می‌شود تا اواخر تابستان امکان حضور کامل در تمرین‌های پاری سن ژرمن یا تیم دیگری را نخواهد داشت.

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن پیش از مصدومیت در این فصل عملا تنها یک نیم‌فصل برای این تیم بازی کرد و در 20 مسابقه در لیگ یک 13 گل برای پاریسی‌ها به ثمر رساند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *