بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هیچ ترسی از سیتی نداریم ؛ لیاقتمان قهرمانی است

ماروتا : خودمان را شایسته قهرمانی می‌دانیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۰
اینتر ؛ ماروتا : خودمان را شایسته قهرمانی می‌دانیم

به‌په ماروتا، مدیر عامل اینتر، در مورد چگونگی عملکرد باشگاه برای پایداری اقتصادی و فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینتر در حال حاضر جایگاه خود را در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا با کسب رتبه سوم سری آ رزرو کرده است و اکنون تیم سیمونه اینزاگی خود را برای بزرگترین بازی‌اش در بیش از یک دهه اخیر یعنی فینال لیگ قهرمانان برابر سیتی آماده می‌کند.

اینتر قبلاً سوپرجام و کوپا ایتالیا را در این فصل برده و اینزاگی و بازیکنانش تنها یک بازی تا نوشتن نام خود در کتاب‌ تاریخ باشگاه فاصله دارند، اگرچه آن‌ها برابر منچسترسیتی به رهبری پپ گواردیولا شانس اول کسب برد نیستند.

در مصاحبه با وارِزه پرس، ابتدا از ماروتا پرسیده شد که چگونه می‌توان باشگاهی مانند اینتر را به طور پایدار از لحاظ اقتصادی اداره کرد:

«دو هدف باید وجود داشته باشد. از یک طرف ارزش‌گذاری منابع مادی، یعنی حوزه تجاری، بلیت فروشی در روزهای مسابقه و عقد قرارداد با اسپانسرهای مالی بزرگ را داریم و از سوی دیگر، ارزش‌گذاری منابع انسانی که یک دارایی اساسی است و باید نشان‌دهنده رقابت سالمی باشد که در آن شایستگی، تجربه و حرفه‌ای بودن اهمیت بالایی خواهد داشت.»

از ماروتا در مورد فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی (20 خرداد در استانبول) و اینکه بسیاری سیتی را از حالا قهرمان می‌دانند نیز سوال شد:

«برای ما حضور در فینال یک افتخار بزرگ است. با علم به اینکه با حریفی قدرتمند و بسیار مورد احترام روبرو هستیم، خودمان را شایسته قهرمانی می‌دانیم. باید با تمام وجود و برای دفاع از نشان باشگاه در میدان حاضر شویم. ما از هیچ تیمی نمی ترسیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *