بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشنهاد دستمزد نجومی پاری سن ژرمن به امباپه

پیشنهاد 90 میلیون یورو اضافه بر مبالغ موجود در قرارداد پاری سن ژرمن به امباپه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۸:۳۹
امباپه ؛ پیشنهاد 90 میلیون یورو اضافه بر مبالغ موجود در قرارداد پاری سن ژرمن به امباپه

رسانه‌های فرانسوی می‌گویند باشگاه پی‌اس‌جی برای راضی کردن کیلیان امباپه به ماندگار شدن و نه گفتن دوباره به رئال مادرید به او پیشنهادی نجومی ارائه کرده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برخی رسانه‌ها گزارش دادند نظر کیلیان امباپه که پیش‌تر گفته بود قصد ترک پاری سن ژرمن را ندارد عوض شده و او تصمیم گرفته در پایان فصل پاریس را ترک کند. با انتشار این خبر گمانه‌زنی‌های جدید درباره تلاش دوباره رئال مادرید برای مذاکره با این ستاره فرانسوی آغاز شد.

این موج خبری تا جایی پیش رفت که برخی رسانه‌ها اعلام کردند رئال از طریق میانجی‌هایی به امباپه اطلاع داده به دو شرط حاضر به جذب او است: پایین آوردن دستمزدش نسبت به دستمزدی که در پاریس می‌‌گیرد و صرف‌نظر کردن از بازی در پست وینگر چپ.

اما RMC Sport در گزارشی اعلام کرد پاری سن ژرمن در مقابل این شایعات دست روی دست نگذاشته و برنامه ویژه‌ای برای جلوگیری از جدایی ستاره باارزشش در نظر گرفته است. این رسانه از برنامه پاری سن ژرمن به عنوان سیاست چماق و هویج یاد کرده است.

از یک طرف پاریسی‌ها پیشنهادی نجومی به امباپه ارائه کرده و گفته‌اند در صورتی که او در پاریس ماندگار شد 90 میلیون یورو اضافه بر مبالغ موجود در قراردادش به او پرداخت خواهد شد.

اما در بخش دیگر سیاست پی‌اس‌‌جی امباپه تهدید شده که در صورت جدایی و تلاش برای انتقال به رئال مادرید پاری سن ژرمن می‌تواند به فیفا و یوفا شکایت کند و باعث تیره شدن آینده ستاره فرانسوی بشود.

پاری سن ژرمن فعلا صحبتی از تمدید قرارداد امباپه نکرده و در حال حاضر به دنبال این است که ماندگار شدن او دست‌کم تا تابستان 2024 را تضمین کند.

ماجرای انتقال احتمالی امباپه در حالی جنجالی شده که تابستان گذشته همه انتظار داشتند او را در برنابئو ببینند ولی بعد از کش و قوس‌های فراوان ستاره فرانسوی به رئال نه گفت و قراردادش با پی‌اس‌جی را تمدید کرد.

این اقدام امباپه خشم رئالی‌ها را در پی داشت و به نظر می‌رسید پرونده حضور او در رئال برای همیشه بسته شده است. اما گویا علاقه فلورنتینو پرز به امباپه به حدی است که او بار دیگر حاضر شده پای مذاکره با او بنشیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *