بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شروط رئال مادرید برای امباپه

کاهش دستمزد و بازی در پستی به جز وینگر چپ شروط رئال مادرید برای امباپه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۰:۲۲
امباپه ؛ کاهش دستمزد و بازی در پستی به جز وینگر چپ شروط رئال مادرید برای امباپه

یک روزنامه فرانسوی باشگاه رئال مادرید از کیلیان امباپه درخواست کرده برای انتقال به رئال در تابستان پیش رو باید برای پذیرش دو شرط آماده شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه فرانسوی اکیپ می‌گوید احتمال انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید در تابستان پیش رو همچنان وجود دارد. اما مدیران رئال برای او دو شرط گذاشته‌اند که تنها در صورت موافقت با آنها مذاکرات بین دو طرف شروع خواهد شد.

اولین شرط رئال مادرید که اکیپ مدعی ارسال آن برای امباپه شده این است که ستاره فرانسوی باید با کاهش دستمزد خود نسبت به دستمزد فعلی‌اش در پاری سن ژرمن موافقت کند.

دومین شرط رئال این است که امباپه باید بازی کردن در پستی به غیر از وینگر چپ را بپذیرد. علت این درخواست رئال این است که پست وینگر چپ در این تیم در اختیار وینیسیوس جونیور قرار دارد.

رئال مادرید سال گذشته در آستانه به خدمت گرفتن امباپه بود ولی بعد از کش و قوس بسیار او در نهایت قراردادش با پی‌اس‌جی را تمدید کرد و این اقدام او عصبانیت رئالی‌ها را در پی داشت.

قرارداد فعلی کیلیان با باشگاه فرانسوی تا تابستان 2024 اعتبار دارد. پیش از این رسانه‌های فرانسوی می‌گفتند امباپه تمایلی برای ترک پاریس نداشته و حتی قصد دارد امسال تابستان بند تمدید خودکار قراردادش را فعال کند. بر اساس این بند او تا پایان فصل 2025 بازیکن پی‌اس‌جی خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *