بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرخپوشان این ستاره را هر طور شده می خواهند

تصمیم قاطع منچستریونایتد برای جذب هری کین

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۸:۰۶
هری کین ؛ تصمیم قاطع منچستریونایتد برای جذب هری کین

یک روزنامه انگلیسی مدعی است منچستریونایتد برای راحت شدن خیالش بابت جذب هری کین قصد دارد حتی پیش از پایان فصل پیشنهاد خود را به تاتنهام ارائه بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه گاردین اعلام کرد منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن هری کین مُصر است و از سوی دیگر نگران رقبایی است که ممکن است مانع از رسیدن شیاطین سرخ به مهاجم مد نظرشان شوند.

به این ترتیب یونایتدها قصد دارند هر چه سریع‌تر و حتی پیش از پایان فصل جاری پیشنهاد خود را به تاتنهام ارائه بدهند. گاردین می‌گوید مدیران یونایتد می‌دانند راضی کردن دنیل لوی، رئیس تاتنهام، کار ساده‌ای نخواهد بود، به خصوص زمانی که پای گلزن برتر و ستاره اصلی تیم او در میان باشد.

دنیل لوی در انگلیس به عنوان یکی از سرسخت‌ترین مدیرها در مذاکرات شناخته می‌شود. یونایتد در حالی برای جذب هری کین به او نزدیک می‌شود که اسپرز فصلی کابوس‌وار را پشت سر گذاشته و در بازی‌های اخیر هواداران در استادیوم خانگی این تیم با شعارهایی تند خواهان استعفای لوی شده‌اند.

گاردین در گزارش خود اشاره می‌کند در این که یونایتد امسال تابستان به دنبال یک مهاجم مرکزی است هیچ شکی وجود ندارد. از سوی دیگر همه می‌دانند که هری کین از چندین ماه پیش گزینه اول شیاطین سرخ بوده است. درست است که ویکتور اوسیمن هم وارد فهرست مهاجمان مد نظر یونایتد شده، ولی قیمت 160 میلیون یورویی درخواستی ناپولی برای او برای یونایتد بیش از حد تحمل بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *