بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

منچستریونایتد به دنبال شکار ستاره ناراضی چلسی

منچستریونایتد به دنبال جذب مونت

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۹
مونت ؛ منچستریونایتد به دنبال جذب مونت

منچستریونایتد به زودی پیشنهادی رسمی را برای جذب میسون مونت، هافبک چلسی، به این باشگاه ارائه خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد مونت با چلسی در پایان فصل 24-2023 به اتمام خواهد رسید اما او قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات تابستان پیش‌رو از این باشگاه جدا شود.

مدیران چلسی تلاش زیادی برای متقاعد کردن و تمدید قرارداد او کرده‌اند و گفته می‌شود که دو پیشنهاد به این بازیکن ارائه شده که هر دو با پاسخ منفی او روبرو شده است. حتی بعضی از رسانه‌ها از جلسه خصوصی تاد بولی با این بازیکن خبر داده بودند.

بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری از جمله آرسنال، لیورپول، نیوکسل و منچسترسیتی با دقت شرایط این هافبک انگلیسی را زیر نظر دارند و مشتاق هستند که بتوانند او را به خدمت بگیرند.

اما روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده که مدیران یونایتد گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده‌اند و در آستانه ارائه پیشنهاد جذاب 60 میلیون یورویی برای به خدمت گرفتن مونت هستند.

اریک تن‌هاخ علاقه بسیاری به کار با این بازیکن دارد و معتقد است که توانایی او برای بازی در بسیاری از پست‌های مهم در میانه زمین می‌تواند به شیاطین سرخ برای حضور در کورس قهرمانی در فصل آینده کمک کند.

مائوریسیو پوچتینو که قرار است به زودی روی نیمکت استمفوردبریج بنشیند هم علاقه زیادی به مونت دارد اما به نظر می‌رسد که کار دشواری برای متقاعد کردن او و حفظش در چلسی پیش‌رو خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *