بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین خروجی یوونتوس مشخص شد

یوونتوس قرارداد دی ماریا را تمدید نمی کند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۴
یوونتوس قرارداد دی ماریا را تمدید نمی کند

حذف از نیمه نهایی لیگ اروپا و احتمال به دست نیاوردن سهمیه اروپایی برای فصل آینده سبب شده تا یوونتوس در بعضی از برنامه‌هایش، از جمله تمدید قرارداد آنخل دی‌ماریا تجدیدنظر کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس در بیرون زمین با مسائل حاشیه‌ای متعددی روبرو است، از جمله مسئله کسر امتیاز از این تیم که می‌تواند سبب شود سهمیه بازی‌های اروپایی فصل بعد را از دست بدهند.
از سوی دیگر، نتایج ضعیف تیم در لیگ قهرمانان باعث شده بود تا لیگ اروپا، تنها امید باشگاه برای رستگاری در این فصل باشد. اگر یووه قهرمان لیگ اروپا می‌شد، به طور خودکار سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را هم می‌گرفت.

بیانکونری در بازی رفت نیمه نهایی برابر سویا، در یک مسابقه پرتنش یک-یک مساوی کرد و در مسابقه برگشت 2 بر یک باخت تا از لیگ اروپا هم کنار برود و این فصل دستش از جام کوتاه بماند.

حالا اسکای اسپورت ایتالیا گزارش کرده حذف از مسابقات اروپایی باعث شده مدیران یوونتوس مسایل مختلف را مجددا ارزیابی کنند، از جمله اینکه مذاکره برای تمدید قرارداد دی‌ماریا را متوقف کرده‌اند.

به این ترتیب، احتمال اینکه هافبک 35 ساله آرژانتینی در پایان فصل از تورین برود، بسیار زیاد است. دی‌ماریا که چند ماه پیش قهرمان جام جهانی 2022 شد، در 37 بازی در رقابت‌های مختلف این فصل هشت گل زده و هفت پاس گل داده است.

علاوه بر احتمال جدایی دی‌ماریا، با توجه به اینکه دست یووه از درآمدهای اروپایی در فصل آینده کوتاه خواهد ماند، این احتمال وجود دارد که هیچ بازیکن بزرگی را نیز نخرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *