بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اقدام اعتراضی هواداران میلان برای دیدار با یوونتوس

تحریم دیدار خارج از خانه میلان با یوونتوس از سوی هواداران

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۰
میلان ؛ تحریم دیدار خارج از خانه میلان با یوونتوس از سوی هواداران

هواداران دوآتشه تیم فوتبال میلان، تیم محبوب‌شان را در بازی حساس هفته آینده سری A همراه نخواهند کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کانون رسمی هواداران باشگاه میلان با انتشار بیانیه‌ای از تصمیم خود برای خودداری از همراهی این تیم در بازی هفته آینده مقابل یوونتوس در تورین خبر داد.

دلیل این تصمیم اولتراهای میلان، اعتراض به قیمت بالای بلیت‌ بازی‌های خارج از خانه تیم است که قیمت آنها به 80 یورو رسیده است.

میلان یکشنبه هفته آینده در نبرد با یکی از رقبای مستقیم خود در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اورپا از ساعت 22:15 به وقت تهران میهمان بانوی پیر است و برای زنده نگه داشتن شانس خود (صرفنظر از اعمال مجازات کسر امتیاز از یوونتوس) باید این بازی را ببرد.

البته اگر مجازات یوونتوسی‌ها به خاطر پرونده تخلفات مالی‌شان اعمال شود، میلان حتی با وجود شکست برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شانس خواهد داشت. به هر حال هواداران دوآتشه میلان تصمیم خود را گرفته‌اند و نمی‌خواهند تیم‌شان را در سفر به تورین همراهی کنند. آنها حتی از دیگر هواداران میلان هم خواسته‌اند که در این جنبش اعتراض‌آمیز به این گروه ملحق شوند.

این نخستین بار نیست که بازی رقبای یوونتوس در خانه این تیم داستان‌ساز می‌شود. پیش از این هواداران چند تیم دیگر از جمله فیورنتینا، بازی تیم‌های‌شان در خانه بانوی پیر را به این دلیل که باید در سایت رسمی باشگاه یوونتوس ثبت نام کنند تا بتوانند بلیت بازی‌ها را بخرند، تحریم کرده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *