بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های تماشایی گزینه خرید منچستریونایتد از دورتموند + فیلم

سیو های دیدنی از کوبل در دورتمند فصل 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۷:۱۵


منچستریونایتد درحال بررسی شرایط برای جذب گرگور کوبل، دروازه‌بان بوروسیا دورتموند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستریونایتد در حال‌حاضر داوید دخیا را به عنوان مرد شماره ۱ در ترکیب خود دارند و او احتمالاً جایزه دستکش طلایی لیگ‌برتر را در این فصل به دست خواهد آورد. با این حال، بازیکن اسپانیایی شاهد پایان یافتن قرارداد فعلی خود بوده و هنوز برای تمدیدش توافق نشده است.

گفته می‌شود که اریک تن‌هاخ مشتاق حفظ دخیا است، اما ایندیپندنت گزارش می‌دهد که مرد هلندی، خواهان جذب یک رقیب جدی برای این ستاره قدیمی شیاطین سرخ است. گلر زنبورها یعنی کوبل در تیررس یونایتد قرار دارد، زیرا او در بازی با پا مهارت بالایی دارد، مزیتی که دخیا در آن با مشکل مواجه است.

منچستریونایتد تنها تیم لیگ‌برتری نیست که نگاه‌های تحسین برانگیزی به عملکرد کوبل می‌اندازد، با این حال چلسی نیز تحولات آلمان را زیر نظر دارد. آبی‌ها نیز به دنبال جانشینی مطمئن برای ادوارد مندی و کپا آریزابالاگا هستند.

کوبل تا سال ۲۰۲۶ با دورتموند قرارداد دارد و قهرمانان بوندسلیگا آماده هستند تا در مورد قرارداد جدید، با این ملی‌پوش ۲۵ ساله سوئیسی وارد مذاکره شوند، صرفاً برای اینکه او را از چنگ رقبای اروپایی دور نگه دارد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *