بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های ناب گزینه خرید رئال مادرید از لورکوزن + فیلم

گل ها و مهارت های موسی دیابی در بایرلورکوزن 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۳


موسی دیابی، ستاره لورکوزن به یکی از گزینه های رئال مادرید برای نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می‌رسد تابستان شلوغی در انتظار باشگاه رئال مادرید خواهد بود. از احتمال جدایی کارلو آنچلوتی از این تیم گرفته تا شایعاتی که درباره ورودی و خروجی های پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا مطرح می‌شود.

به نظر می‌رسد که بازیکنانی نظیر ادن هازارد و ماریانو دیاز آخرین فصل حضور خود را در رئال مادرید تجربه می‌کنند. از طرف دیگر با توجه به بالا رفتن سن کریم بنزما قطعاً باشگاه رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال تقویت خط حمله خود خواهد بود.

در همین راستا از چند گزینه برای تقویت خط حمله رئال مادرید در تابستان نام برده شده است. یکی از بازیکنانی که گفته می شود لوس بلانکوس شرایط جذب او را بررسی می‌کند، ستاره خط حمله باشگاه بایرلورکوزن یعنی موسی دیابی است.

دیابی فصل خوبی را زیر نظر ژابی آلونسو سپری می کند. این ستاره فرانسوی در این فصل بوندسلیگا 29 بازی برای لورکوزن انجام داده  است.

او همچنین یکی از مهم ترین دلایل صعود لورکوزن به نیمه نهایی لیگ اروپا بوده و همین درخشش باعث شده چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله رئال به دنبال جذب او باشند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *