بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سلاح خطرناک رئال مادرید در بازی های حساس و فینال ها ؛ رودریگو + فیلم

گل ها و مهارت های برتر رودریگو 2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۵


گل ها و مهارت های برتر رودریگو 2023 را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید شب گذشته در دیدار فینال جام حذفی اسپانیا به مصاف اوساسونا رفت و باد رخشش رودریگو و نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید تا جام قهرمانی را با خود به خانه ببرد.

رودریگو ستاره بی‌چون و چرای این تیم در این بازی بود و موفق شد هر دو گل تیمش را در این دیدار به ثمر برساند تا نقش مهمی را در کسب این عنوان قهرمانی ایفا کرده باشد.

بسیاری معتقد هستند که این بازی بهترین نمایشی بود که این ستاره برزیلی در پیراهن رئال مادرید ارائه کرده است اما خود او نظر کاملا متفاوت و انتخاب دیگری به عنوان بهترین بازی‌اش دارد.

او در پاسخ به سوالی در این باره گفت:

«این بهترین شبم در رئال بود؟ نه! بازی نیمه نهایی فصل گذشته برابر سیتی خاص‌ترین بود. هیچ دیداری نمی‌تواند با آن بازی مقایسه شود، هرچند درست این است که بگویم آن شب در بین سه شب برتر زندگی حرفه‌ای من قرار داشت.»

رودریگو درباره درخششی که در این بازی داشت اضافه کرد:

«من واقعا هر روز احساس غرور می‌کنم که در حال سپری کردن رویایی بزرگ هستم، رویای من کسب جام‌های قهرمانی با پیراهن این تیم و شنیدن نامم از زبان هواداران بود که آن را فریاد می‌زدند.»

این بازیکن همچنین با اشاره به احتمال گرفتن پیراهن شماره 10 رئال پس از لوکا مودریچ اظهار داشت:

«لوکا و من در این باره حرف نزده‌ایم چون من می‌خواهم او حداقل یک فصل دیگر با ما بماند. من دوست دارم او سال دیگر هم شماره 10 را به تن داشته باشد. وقتی او از این تیم رفت، این که بتوانم شماره 10 بعدی رئال باشم باعث افتخار من خواهد بود.»


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *