بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های تماشایی آچار فرانسه رئال مادرید + فیلم

مهارت های برتر کاماوینگا در رئال مادرید 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۲:۰۰


مهارت های برتر کاماوینگا در رئال مادرید 2022/2023 را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما مهارت های برتر کاماوینگا ستاره فرانسی رئال مادرید که در چندین پست در تیم اسپانیایی بازی کرده است را آماده کرده ایم.


ادواردو کاماوینگا در دومین فصل حضور خود در رئال مادرید جایگاه ویژه ای در ترکیب تیم کارلو آنچلوتی به دست آورده و با وجود اینکه تنها 20 سال دارد از او به عنوان وارث شایسته مارسلو یاد می شود.

ستاره 20 ساله فرانسوی فصل گذشته با 30 میلیون از رن راهی رئال شد و تا کنون با این تیم فاتح لالیگا، چمپیونزلیگ، سوپرجام اروپا، سوپرجام اسپانیا و جام باشگاه‌های جهان شد و حالا قهرمانی در کوپا دل ری را کم دارد تا به جوان ترین بازیکن تاریخ رئال تبدیل می شود که شش‌گانه را به دست می آورد.

کاماوینگا زمانی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت که شماره 12 معروف مارسلو به او رسید. این بازیکن جوان حالا نه تنها وارث شماره ستاره محبوب رئال شده بلکه جای خالی او در پست دفاع چپ را هم پر کرده است.

حدود سه ماه پیش بود که کارلو آنچلوتی در بازی با اوساسونا دست به یک تغییر غیرمنتظره زد و طی آن کاماوینگا را از هافبک دفاعی به دفاع چپ برد.

او که قبلا توسط دیدیه دشان در این پست به کار گرفته شده بود در رئال هم وظایف یک دفاع چپ مدرن را به خوبی انجام داد و مورد ستایش رسانه ها قرار گرفت.

کارلتو در پایان بازی با ستایش ستاره جوان تیمش به قابلیت چند پستی بودن او اشاره کرد:

“او در هر جایی، با توپ و بدون توپ عالی است. من می توانم کاماوینگا را حتی در پست مهاجم به کار بگیرم یا از او در دفاع وسط استفاده کنم و او همچنان شگفت انگیز است.”


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *