بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این کریم بنزمای فرصت طلب و بی رحم ؛ گل های کاپیتان باتجربه رئالی ها + فیلم

همه گل ها و پاس گل های بنزما در رئال مادرید 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰


گل ها و پاس گل های بنزما در فصل 2022/2023 را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما همه گل ها و پاس گل های کریم بنزما در فصل 2022/2023 در تمامی رقابت ها را آماده کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید.


کریم مصطفی بنزما ( زادهٔ ۱۹ دسامبر ۱۹۸۷) بازیکن فوتبال اهل فرانسه است که در پست مهاجم و به عنوان کاپیتان برای باشگاه رئال مادرید در لا لیگا بازی می‌کند.

بنزما به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین مهاجمان نسل خود، یک مهاجم خلاق و پرکار شناخته می‌شود که به دلیل توانایی خارق‌العاده‌اش در گلزنی و همچنین مهارت‌های فنی، بینش و تطبیق‌پذیری در زمین شهرت دارد.

او دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید و رکورددار بیشترین پاس گل در این باشگاه است. بنزما ۲۴ جام با رئال مادرید کسب کرده‌است، از جمله چهار لا لیگا، دو کوپا دل ری و پنج لیگ قهرمانان اروپا.

وی همچنین توپ طلای ۲۰۲۲ را بالاتر از سادیو مانه و کوین دی بروینه در در ۱۷ اکتبر ۲۰۲۲ کسب کرد.

بنزما که در لیون و از پدر و مادری الجزایری به دنیا آمد، کار خود را در سال ۲۰۰۵ با باشگاه فوتبال المپیک لیون آغاز کرد و به طور پراکنده در سه قهرمانی لیگ ۱ سهیم شد.

در سال ۲۰۰۸، او به عنوان بهترین بازیکن لیگ انتخاب شد و در تیم منتخب سال قرار گرفت و برترین گلزن لیگ شد. در سال ۲۰۰۹، بنزما سوژۀ نقل‌و‌انتقالات فوتبال فرانسه در آن زمان بود و با قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست.

او پس از تلاش برای تثبیت خود در اولین فصل خود، در نهایت به نرخ گلزنی ثابتی در باشگاه دست یافت. به ویژه اینکه در کنار کریستیانو رونالدو و گرت بیل – که بی‌بی‌سی نامیده می‌شوند – عضوی از مثلثی بود که چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ به‌دست‌آورد.

پس از جدایی رونالدو در سال ۲۰۱۸، بنزما از موقعیت ۹ کاذب به یک مهاجم منفرد تبدیل شد. او به مدت چهار سال متوالی از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ در تیم منتخب لا لیگا قرار گرفت، دو بار بهترین بازیکن لا لیگا و برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۲ جایزهٔ پیچیچی را از آن خود کرد.

بنزما سال ۲۰۲۲ را با کسب پنجمین عنوان خود به عنوان بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا به پایان رساند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *