بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری مربی نساجی ؛ پشت پرده اقدام جنجالی در رختکن آلومینیوم در فینال جام حذفی + سند

علی جانملکی : از مهدی رحمتی و محمد نوازی برای اتفاقات رختکن آلومینیوم عذرخواهی می کنم ؛ قبل از فینال جام حذفی اشتباهی صورت گرفت !

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۹:۵۰


علی جانملکی مربی نساجی مازندران مدعی شد که در مورد اتفاقات رختکن آلومینیوم در فینال جام حذفی اشتباهی صورت گرفته بود که از مهدی رحمتی و محمد نوازی مربیان آلومینیوم عذرخواهی می کنم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

موضوع بسته بودن در رختکن آلومینیوم قبل از بازی فینال جام حذفی تبدیل به یکی از سوژه های این دیدار شده است.

علی جانملکی مربی نساجی مازندران در مورد بسته بودن در رختکن آلومینیوم قبل از بازی فینال جام حذفی به خبرنگاران گفت:

ما دو دفعه در این مدت در استادیوم آزادی بازی کردیم. یکبار با استقلال و یکبار مس که یکبار مهمان و یکبار میزبان بودیم‌ جفت بازی ها که انجام دادیم داخل همان رختکنی بودیم که امروز آلومینیوم بود. قبل از اینکه بازی برگزار شود تدارکات و مسئولان می آیند وسایلشان را در رختکن می گذارند و کارهایشان را انجام می دهند، ما هم همانند روال گذشته وسایلمان را داخل همان رختکن گذاشتیم و بعدش خارج شدیم تا بچه ها برسند. تیم آلومینیوم هم کمی زودتر رسید و تدارکات ما هم داخل رختکن نبود و دیدیم آن ها پشت رختکن رفتند و در می زنند.

او ادامه داد:

ما در دو بازی گذشته که یکبار میزبان و یکبار مهمان بودیم در همین رختکن بودیم فکر نمی کنم رختکن آنچنان مقوله خاصی باشد ما هم وسایلمان را خالی کردیم و چند دقیقه طول کشید اگر سو تفاهم پیش آمده من همینجا از آقای رحمتی و نوازی که از دوستان و همبازیان قدیم من هستند معذرت خواهی می کنم‌.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *