بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های تماشایی گزینه خرید بارسلونا از منچسترسیتی + فیلم

گل ها و مهارت های گوندوغان در منچسترسیتی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۶


ایلهان گوندوغان، عمو و مدیر برنامه ایلکای گوندوغان، می‌گوید این بازیکن هنوز تیم فصل آینده‌اش را انتخاب نکرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد فعلی گوندوغان با منچسترسیتی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و این بازیکن هنوز حاضر به تمدید قراردادش با این باشگاه نشده است.

مدیران سیتی پیشنهاد تمدیدی را به او ارائه کرده‌اند اما توافقی بین نمایندگان دو طرف برای قبول این پیشنهاد شکل نگرفته و به همین دلیل بسیاری جدایی او را محتمل می‌دانند.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی از علاقه بارسلونا به این بازیکن و مذاکراتی که با مدیران این باشگاه انجام شده و در مراحل نهایی توافق است صحبت کرده بودند.

عموی گوندوغان در گفتگو با روزنامه آ.اس در این باره اظهار داشت:

«من از داستان‌هایی که مطرح شده و گفته می‌شود ما چند هفته است که به توافق کامل رسیدیم شگفت‌زده شده‌ام. هنوز هیچ توافقی با هیچ باشگاهی انجام نشده است. هنوز تصمیمی در این باره که او قرار است در چند سال آینده در چه تیمی توپ بزند هم گرفته نشده است.»

به نظر می‌رسد که جدایی این بازیکن آلمانی از سیتی در پایان فصل قطعی است و این موضوع می‌تواند خبر خوبی برای بارسا باشد که علاقه زیادی به جذب او دارد.

گفته می‌شود که همسر گوندوغان هم نقش مهمی در این زمینه دارد، چرا که از زندگی در انگلیس خسته شده و می‌خواهد برای سال آینده به کشور دیگری نقل مکان کند و این موضوع می‌تواند روی تصمیم این بازیکن تاثیر زیادی داشته باشد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *