بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های دیدنی گزینه خرید منچستریونایتد + فیلم

گل ها و مهارت های ایوان فرگوسن 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۹


گل ها و مهارت های ایوان فرگوسن 2022/2023 را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با وجود علاقه منچستریونایتد و تاتنهام به ایوان فرگوسن، برایتون امیدوار است پیش از پایان این ماه برای تمدید قرارداد با او به توافق برسد.

به گزارش دیلی میل، روبرتو دزربی گفته است برایتون بابت در اختیار داشتن این مهاجم ۱۸ ساله خوش شانس است. به باور او، مهاجم پیشین بوهمیان می‌تواند به یکی از بزرگان فوتبال اروپا تبدیل شود.

منچستریونایتد می‌خواهد در تابستان پیش رو، فرگوسن را به همراه مهاجمی با تجربه‌تر به خدمت بگیرد و در همین حال، اسپرز او را جانشین مناسبی برای هری کین می‌داند.

البته هنوز امکان دارد کاپیتان تیم ملی انگلیس تا پایان قراردادش در تاتنهام بماند و تابستان سال بعد، گزینه‌هایی همانند پاری سن ژرمن و رئال مادرید را در نظر بگیرد.

فرگوسن در سنین پایین‌تر طرفدار منچستریونایتد بود و وین رونی را الگوی خود می‌دانست ولی فرصت زیادی که دزربی برای بازی کردن در اختیار او قرار می‌دهد، نیاز به جدایی را یک ضرورت نمی‌سازد. گفتنی است نیوکاسل و چلسی هم به فرگوسن علاقه دارند ولی برایتون انتظار دارد او در باشگاه ماندنی شود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *