بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ خبر خوش برای هواداران استقلال درباره سرمربی محبوب خارجی + سند

کاندید شدن ریکاردو ساپینتو به عنوان یکی از گزینه های بهترین سرمربی لیگ برتر در سال 1401 در برنامه نوروز فوتبالی

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰


ریکاردو ساپینتو سرمربی محبوب باشگاه استقلال کاندید بهترین سرمربی سال 1401 در برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش شده است و احتمالا این عنوان را از آن خود خواهد کرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در نخستین دیدار خود در سال جدید، فردا باید به مصاف ذوب آهن برود. ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی ها در نشست خبری پیش از این بازی درباره وضعیت تیم در تعطیلات و بازی فردا گفت:

چند روزی لیگ متوقف بود. قبل از آن در شرایط خیلی فوق العاده بودیم، امیدوارم بتوانیم همان روال را ادامه بدهیم. در ۹ روز گذشته خیلی خوب تمرین کردیم. حتی با وجود مشکلاتی که هر روز کنار تیم است، همانطور که خودتان می‌دانید، همه متمرکز هستند و همه خیلی خوب تمرین کرده‌اند. ما فقط یک امید و آرزو برای فردا داریم و آن هم اینکه سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

تأثیر مشکلات مالی و مدیریتی روی نتیجه گیری استقلال؟

من کاملا برای بردن متمرکز هستم. من حرفه ای هستم و شغل من این است که صد در صد وجودم را برای کارم بگذارم. هر روز بهترین عملکرد خودم را برای بازیکنانم، هواداران خودم و هواداران استقلال ارائه دهم.

احتمال حذف از آسیا؟

طبیعی است که این وضعیت مرا ناراحت کرد. یکی از اهداف من وقتی سرمربی استقلال شدم، هدایت تیم در لیگ قهرمانان آسیا بود و برای موفقیت و قهرمانی در این مسابقات بجنگیم. با این رویا زندگی می‌کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *