بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توصیه مهم اسطوره آرژانتین به لیونل مسی

کمپس : برای بازی در جام جهانی 2026 مسی باید در پی اس جی بماند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۴
مسی ؛ کمپس : برای بازی در جام جهانی 2026 مسی باید در پی اس جی بماند

کمپس، اسطوره فوتبال آرژانتین، به لیونل مسی توصیه کرد برای بالا بردن شانس حضور در جام جهانی قرارداد خود را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن در انتهای فصل جاری به پایان می رسد و با وجود تمایل بالای باشگاه فرانسوی برای ادامه همکاری، مذاکرات دو طرف برای تمدید هنوز به نتیجه ختم نشده است. خوره کمپس، اسطوره فوتبال آرژانتین، معقتد است که لیونل مسی می تواند با تمدید قرارداد خود شانس حضور در جام جهانی بعدی را داشته باشد.

کمپس که در سال 1978 با تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی شد در رابطه با شرایط کنونی لیونل مسی گفت:

“اگر او (مسی) می خواهد در جام جهانی 2026 بازی کند به نظرم ادامه حضور در فرانسه می تواند بسیار خوب باشد. او می تواند با ادامه حضور در لیگ قهرمانان و لیگ یک فرانسه طی سه سال آتی آمادگی خود را حفظ کند. مسی همچنین می تواند در مرحله انتخابی مسابقات هم به آرژانتین کمک کند.”

ملی‌پوش سال‌های دور فوتبال آرژانتین افزود:

“او توانایی این کار را دارد. چیزی که در مورد مسی همیشه صدق می کند این است که هر کاری که بخواهد می تواند در زمین انجام دهد. اگر بتواند با همین ذهنیت برنده پیش برود این روند ادامه خواهد داشت. مسی در سال 2022 برای پاری‌سن‌ژرمن به این شکل بازی نمی کرد اما با همان پای چپی که دارد می تواند هر کاری که بخواهد انجام دهد.”

لیونل علاوه بر گزینه تمدید با پاری‌سن‌ژرمن، گزینه های دیگری هم برای آینده پیش روی خود می بیند. بازگشت به بارسلونا یک گزینه هیجان انگیز است و شایعاتی مبنی بر احتمال حضور این ستاره در فوتبال امریکا یا عربستان نیز به گوش می رسد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *