بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خیز هالند برای شکستن رکورد فوق العاده لیونل مسی

هالند در تلاش برای شکستن رکورد 73 گل زده مسی در یک فصل

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۸:۲۲
هالند در تلاش برای شکستن رکورد 73 گل زده مسی در یک فصل

رلینگ هالند که در اولین فصل حضور در سیتی عملکرد فوق العاده‌ای داشته در تلاش است رکورد گل‌های خود در یک فصل را به بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال نزدیک کند.ت

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رقابت‌های باشگاهی از هفته آینده و با پایان فیفادی از سر گرفته می‌شود و ارلینگ هالند امیدوار است در اولین فصل خود با منچسترسیتی به رکوردشکنی ادامه دهد. هالند در این فصل لیگ برتر طی 27 بازی 28 گل زده و در تمامی رقابت‌ها مجموعا 42 گل به ثمر رسانده است.

هالند با پشت سر گذاشتن آلن شیرر و اندی کول به عنوان فردی که بیشترین گل را در یک فصل در تاریخ لیگ برتر به ثمر رسانده است، فرصت بسیار خوبی برای شکستن رکوردهای دیگر دارد. محمد صلاح با 32 گل، رکورد بهترین گلزن یک فصل متشکل از 20 تیم را در اختیار دارد و این رکورد برای هالند بسیار در دسترس است.

هنچنین رکوردهایی در خارج از انگلیس وجود دارد که هالند آرزوی شکستن آنها را دارد. ستاره آرژانتینی، لیونل مسی یک رکورد منحصر به فرد دارد. او در فصل 2012-2011 با بارسلونا 50 گل در لیگ اسپانیا و 73 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند و رکورد گرد مولر با 67 گل در تمامی رقابت ها را شکست.

هالند در حال حاضر 42 گل در تمامی رقابت‌ها دارد و می تواند به راحتی به بازیکنان زیادی بپیوندد که به طور کلی در یک فصل 50 گل به ثمر رسانده‌اند.

مسی و رونالدو پیش از این بیش از یک بار در یک فصل 50 گل یا بیشتر به ثمر رسانده‌اند. همچنین بهترین فصل برای رونالدو، ستاره پرتغالی، زدن 61 گل در فصل 2015-2014 بود. لوئیس سوارز و زلاتان ابراهیموویچ نیز از جمله دیگر بازیکنانی هستند که در یک فصل پنجاه گل یا بیشتر زده‌اند و هالند می‌تواند کنار آنها قرار بگیرد و نیم‌نگاهی هم به رکورد جاودانه مسی داشته باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *