بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لژیونر ملی پوش در تیم منتخب لیگا اسپانیا + عکس

حضور حسین طیبی در تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگا ناسیونال اسپانیا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۲
حضور حسین طیبی در تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگا ناسیونال اسپانیا

فوتسالیست ایرانی پالما در تیم منتخب هفته لیگا ناسیونال اسپانیا قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین طیبی مثل سالیان اخیر که نمایش خوبی در فوتسال اروپا داشته، در فصل جاری هم یکی از بهترین‌های پالما، تیم دوم جدول لیگا ناسیونال اسپانیا بوده که توانسته ۱۳ گل به ثمر رساند تا در کورس رقابت قهرمانی با بارسلونا قرار بگیرند.

حسین طیبی در دیدار اخیرشان در هفته بیست و چهارم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا که بازهم برای پالما به میدان رفت، بهترین بازیکن تیمش بود که توانست دو گل تماشایی و تاکتیکی به ثمر رساند و علاوه بر آن، یک پاس گل بدهد تا بتوانند به برتری پُر گل مقابل تیم نویا دست پیدا کنند و به یک امتیازی بارسلونا برسند.

این لژیونر ایرانی که پس از تجربه نخستین قهرمانی به‌عنوان کاپیتان تیم ملی فوتسال در تورنمنت تایلند انگیزه مضاعفی پیدا کرده بود، در دیدار مقابل تیم نویا درخشان ظاهر شد که همین عملکرد موجب شد در تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگا ناسیونال اسپانیا قرار بگیرد و به‌عنوان بازیکن راس انتخاب شود.

حسین طیبی که پیش از این تجربه آقای گلی در لیگ برتر قزاقستان و درخشش در لیگ برتر پرتغال را به دست آورده بود، حالا در نخستین فصل حضورش در لیگا ناسیونال اسپانیا نیز توانسته نمایش مثمر ثمری ارائه دهد و ۱۳ گل در این رقابت‌ها بزند.

حضور حسین طیبی در تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگا ناسیونال اسپانیا

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *