بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش مهدی طارمی به برد سخت برابر کنیا و درخواست مهم از فدراسیون

طارمی : ناهماهنگی در تیم وجود داشت اما بهتر از کنیا بودیم، دوست داریم با تیم‌هایی همچون برزیل بازی کنیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۴
طارمی : ناهماهنگی در تیم وجود داشت اما بهتر از کنیا بودیم

طارمی پس از برد برابر کنیا گفت : ناهماهنگی در تیم وجود داشت اما بهتر از کنیا بودیم، دوست داریم با تیم‌هایی همچون برزیل بازی کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار ایران و کنیا در جمع خبرنگاران در خصوص این رقابت گفت:

خدا را شکر بازی خوبی داشتیم. در تیم ملی یک‌سری بازیکنان جدید بازی می‌کنند و همانطور که دیدید به دلیل اینکه بازیکنان با یکدیگر نیستند اصلا هماهنگی وجود نداشت. اما خدا را شکر توانستیم بازی را پیروز شویم. هدف پیروزی بود که به این مهم رسیدیم.

شرایط از گذشته بهتر شده است
او ادامه داد:

در این رقابت بیشتر میل به هجوم داشتیم و می‌خواستیم خلق موقعیت کنیم. به نظرم در کل بازی خوبی بود و در کل بازی بهتر از کنیا بودیم و حتی می‌توانستیم بهتر بازی کنیم؛ به هرحال ناهماهنگی در تیم وجود داشت و این به دلیل آن است که کادر فنی و بازیکنان جدید هستند. زمان خواهد برد تا با یکدیگر هماهنگ شویم و باید بگویم که اردوی خوبی داشتیم. من از اردو همچون انتظاری نداشتم چرا که اردو رو به جلو بود. یک‌سری شرایط در اردو وجود داشت که از گذشته هم بهتر شده بود.

طارمی در خصوص وقت‌کشی بازیکنان کنیا در این رقابت گفت:

همانطور که دیدید کنیا وقت کشی زیادی انجام داد و خیلی‌ وقت‌ها بی‌دلیل بود. کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم و متمرکز روی کار خودمان بودیم.

انتظار این اردوی خوب را نداشتم
ملی پوش فوتبال ایران درباره حضور امیرقلعه‌نویی در تیم ملی گفت:

سرمربی ایرانی، هدایت تیم را برعهده دارد و اکنون همه یکی هستیم. امیرخان یک اردوی خوب برگزار کرد و من چنین چیزی انتظار نداشتم. به نظرم اردوی رو به جلویی داشتیم و اگر زمان داده‌ شود می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

او ادامه داد:

قطعا هرچه بازی تدارکاتی بیشتر باشد عملکرد تیم بهتر خواهد شد. فیفادی هم روزهای خاصی هست و نباید این زمان‌ها را از دست داد. هرچه بیشتر با تیم تمرین کنیم می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

دوست داریم با برزیل بازی کنیم
طارمی در پایان افزود:

همه ما دوست داریم با تیم‌های خوب بازی کنیم و چه کسی از این موضوع بدش می‌آید؟ دوست داریم با تیم‌هایی همچون برزیل بازی کنیم حتی اگر ۵ گل بخوریم! باید کسب تجربه کرد و در شرایط ما، همچون بازی‌هایی قابل برگزاری نیست. به امید خدا بازی‌های دیگر برگزار شود. همه فیفادی‌ها مهم هستند و نباید زمانی از دست بدهیم. سه فیفادی تا جام ملت‌ها داریم و باید از این زمان استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *