بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ضربه اول فیفا دی به بارسلونا ؛ ستاره بارسا مصدوم شد

مصدومیت کریستنسن در دیدار دانمارک و فنلاند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۱
کریستنسن ؛ مصدومیت کریستنسن در دیدار دانمارک و فنلاند

مدافع دانمارکی بارسلونا در دیدار تیم‌های ملی دانمارک و فنلاند مصدوم شد و به نظر می‌رسد بازی برگشت جام حذفی برابر رئال مادرید را از دست بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از نشریه آس اسپانیا، آندریاس کریستنسن، مدافع میانی باشگاه بارسلونا دیشب پس از گذشت تنها ۱۸ دقیقه از دیدار برابر فنلاند، به دلیل مصدومیت ساق پا، از زمین خارج شد. مصدومیت او ظاهرا جدی نیست اما ممکن است چند بازی مهم را در هفته‌های آینده برای آبی و اناری‌پوشان از دست بدهد. پس از بازی با فنلاند، آزمایشاتی روی او انجام شد که نشان داد که مدافع دانمارکی دچار پارگی کوچکی در ماهیچه ساق پای چپ شده و زمان تقریبی ریکاوری او بین سه تا چهار هفته است.

از دست دادن الکلاسیکو
کریستنسن روز جمعه به بارسلونا بازخواهد گشت و تحت آزمایش قرار خواهد گرفت تا میزان مصدومیتش مشخص شود. با توجه به آزمایش‌های صورت گرفته تا کنون به نظر می‌رسد او بازی کوپا دل ری مقابل رئال مادرید در ۵ آوریل را از دست بدهد. این یک خبر بد برای بازیکنی است که ژاوی از او به عنوان یکی از ستون‌های خط دفاعی تیمش نام می‌برد و حساب ویژه‌ای روی او برای دیدار برگشت کوپا دل ری باز کرده بود.

بارسلونا در بازی رفت موفق شده بود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با گل به خودی ادر میلیتائو، با نتیجه یک بر صفر پیروز از میدان خارج شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *