بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

غرامت میلیونی تاتنهام برای اخراج آنتونیو کونته

پیشنهاد غرامت 4 میلیون پوندی به آنتونیو کونته از سوی تاتنهام برای پایان همکاری

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۹:۱۲
آنتونیو کونته

در پایان فصل قرارداد آنتونیو کونته با تاتنهام تمام می‌شود، اما بعید است او دیگر به کار خود در این باشگاه ادامه دهد و همه منتظر خبر برکناری‌اش هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در پایان فصل قرارداد آنتونیو کونته با تاتنهام تمام می‌شود، اما بعید است او دیگر به کار خود در این باشگاه ادامه دهد و همه منتظر خبر برکناری‌اش هستند.

به گزارش پارس فوتبال، تساوی 3-3 اخیر تاتنهام برابر ساوتهمپتون در حالی که تاتنهام 3-1 پیش افتاده بود، باعث فوران خشم کونته شد و او در پایان بازی، بازیکنانش را به باد انتقاد گرفت و آن‌ها را به بی‌انگیزگی و عدم جاه‌طلبی متهم کرد. مصاحبه‌ای که به نظر باعث پایان کارش در باشگاه لندنی خواهد شد.

کونته که از وقفه بازی‌های ملی استفاده کرده و اکنون در ایتالیا به سر می‌برد، منتظر خبر اخراج خود است و تمرینات تاتنهام تحت نظر رایان میسون اداره می‌شود. میسون در فصل 21-2020 برای هفت بازی مربی موقت تاتنهام بود.

طبق ادعای دیلی میل، تاتنهام در حال مذاکره با آنتونیو کونته برای فسخ قرارداد او است و غرامت چهار میلیون پوندی (پنج میلیون یورو) نیز به او پیشنهاد داده است. کونته سالانه 15 میلیون پوند از تاتنهام دستمزد می‌گیرد و به نظر می‌رسد با دریافت این غرامت به همکاری خود با این باشگاه پایان خواهد داد. لازم به ذکر است که کونته وقتی مربی چلسی بود و از این باشگاه اخراج شد، توانسته بود غرامتی 26.6 میلیون پوندی دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *