بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هجوم هواداران اینتر به صفحه کونته: زودتر برگرد!

هواداران اینتر خواهان بازگشت آنتونیو کونته به این تیم پس از نتایج سینوس وار

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۶
آنتونیو کونته

هواداران اینتر با ارسال پیام‌هایی در صفحه اینستاگرام آنتونیو کونته مربی ایتالیایی، از او خواستند که دوباره هدایت این تیم را قبول کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هواداران اینتر با ارسال پیام‌هایی در صفحه اینستاگرام آنتونیو کونته مربی ایتالیایی، از او خواستند که دوباره هدایت این تیم را قبول کند.

به گزارش پارس فوتبال، اینتر این فصل نتایج نسبتا خوبی در لیگ ایتالیا گرفته اما درخشش باورنکردنی و خارق العاده ناپولی باعث شده که آنها به رتبه‌ای بهتر از دوم فکر نکنند.

از مدتی قبل اعلام شده بود که مدیران این باشگاه از این شرایط راضی نیستند و مذاکراتی را با آنتونیو کونته برای حضور دوباره روی نیمکت این تیم شروع کرده‌اند و به نظر می‌رسد که این موضوع باعث شده که هواداران نراتزوری بسیار خوشحال و هیجان‌زده شوند.

قرارداد این مربی ایتالیایی با تاتنهام در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و بسیار بعید است که دو طرف تمایلی برای تمدید این قرارداد داشته باشند.

شکست 1-2 برابر لچه در لیگ ایتالیا هم باعث شده که فشارها بیش از پیش بر اینزاگی افزایش پیدا کند و نارضایتی هواداران از عملکرد او نیز اوج بگیرد.

بسیاری از هواداران این تیم با هجوم به صفحه کونته از قسمت نظرات پست او استفاده کردند و از این مربی ایتالیایی که موفق شد دو فصل قبل آنها را به جام قهرمانی برساند خواستند که بار دیگر به سن سیرو برگردد و هدایت این تیم را در اختیار بگیرد.

سرمربی سابق اینتر پیش از این در فاصله سال‌های 2019 تا 2021 روی نیمکت این تیم نشست و در اولین توانست آنها را به فینال لیگ اروپا ببرد و در فصل دوم هم که اسکودتو را برایشان به ارمغان آورد. او از محبوبیت خاصی بین هواداران این تیم برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *