بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخواست جالب ستاره سیتی درباره آنچلوتی

ادرسون : امیدوارم کارلو آنچلوتی سرمربی بعدی برزیل شود

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۳
آنچلوتی ؛ ادرسون : امیدوارم کارلو آنچلوتی سرمربی بعدی برزیل شود

ادرسون، سنگربان برزیلی منچسترسیتی، امیدوار است کارلو آنچلوتی سرمربی بعدی سلسائو لقب گیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برخی شایعات حاکی از آن است که همکاری کارلو آنچلوتی و رئال مادرید در پایان این فصل تمام می شود. تیم ملی برزیل در جام جهانی نتایج چندان خوبی نگرفت و گرچه آنها مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی بودند، اما در نهایت سلسائو در مرحله یک چهارم مقابل کرواسی شکست خورده و با تورنمنت وداع کردند. بعد از پایان جام جهانی بود که تیته از تیم ملی برزیل جدا شد و هنوز گزینه جانشینی او معرفی نشده است. از کارلو آنچلوتی به عنوان یکی از نامزدهای حضور روی نیمکت سلسائو نام برده شده و ادرسون ابراز امیدواری کرد این اتفاق رخ دهد.

ادرسون گفت:

“احتمال حضور کارلو آنچلوتی در رختکن تیم ملی برزیل؟ من این موضوع را با کاسمیرو، وینیسیوس جونیور و ادر میلیتائو در میان گذاشتم. آنها به من گفتند که آنچلوتی یک سرمربی فوق العاده و استثنایی است، همه او را دوست دارند و کارلتو در طول سال های اخیر بسیار موفق است. در آینده نزدیک خواهیم دید که آیا او سرمربی برزیل می شود یا خیر. اخبار زیادی در این رابطه وجود دارد و من امیدوارم هر چه زودتر تکلیف این موضوع روشن شود.

من با پپ گواردیولا در این مورد حرف زده و شوخی کردم، اما او گفت امکان ندارد فعلا سرمربی تیم ملی برزیل شود. پپ گواردیولا اخیراً برای دو فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد و شانسی در این رابطه وجود ندارد. من منتظر معرفی سرمربی جدید هستم و گمانه زنی های زیادی وجود دارد، اما امیدوارم به زودی این خبر اعلام شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *