بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره رئال برخلاف شایعات : گل ما آفساید بود !

کارواخال : معتقدم تصمیم VAR درست بود

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۵
رئال مادرید ؛ کارواخال : معتقدم تصمیم VAR درست بود

دنیل کارواخال معتقد است که سیستم داوری اسپانیا علیه رئال نیست و با تصمیم VAR در مورد مردود اعلام شدن گل مارکو آسنسیو به بارسا نیز موافق است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید یکشنبه شب در نوکمپ 2-1 مغلوب بارسلونا شد تا تقریبا امیدهایش به قهرمانی را از دست بدهد. در این بازی رئال مادرید توسط آسنسیو در دقیقه 81 به گل دوم خود دست یافت ولی با دخالت VAR و به دلیل آفساید، گل مردود اعلام شد. در نهایت فرانک کسیه در دقیقه 92 گل دوم بارسا را زد و رئال بازنده شد.

چند کارشناس داوری و اکثر رئالی ها معتقدند آفساید آسنسیو سختگیرانه بود و گل باید درست اعلام می شد. دنی کارواخال که روی پاس او آسنسیو گلزنی کرده بود، در اردوی تیم ملی اسپانیا و در پاسخ به خبرنگاران گفت:

«معتقدم ما باید فقط روی فوتبال تمرکز کنیم و نه حواشی داوری. برای تصمیمات داوری افراد دیگری هستند که صلاحیت بیشتری دارند. پرداختن به اینکه گل آفساید بود یا خیر، درست نیست. باید بیشتر تلاش کنیم تا بازی های بهتری به نمایش بگذاریم. معتقدم تصمیم VAR درست بود. ما هرگز به سیستم داوری تردید نداریم. امیدوارم از فصل بعد تکنولوژی نیمه خودکار آفساید به لالیگا بیاید و مثل جام جهانی 2022 تصمیمات شفاف‌تر باشد.»

کارواخال در مورد خطای بدون توپ گاوی روی سبایوس و اینکه VAR روی آن صحنه دخالت نکرد، گفت:

«شک کردن به داوران درست نیست. در مورد برخورد گاوی و سبایوس باید بگویم که چنین برخوردهایی در ال‌کلاسیکو خیلی هم عجیب نیست. بازی بسیار پرفشار است و همیشه رویارویی بین ما و بارسلونا تنش‌های زیادی دارد. حالا در تیم ملی هستیم و بازیکنان دو تیم از یک پیراهن دفاع می کنند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *