بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب اینزاگی به دیدار حساس اینتر برابر یوونتوس

سیمونه اینزاگی : پورتو تمام شد، حالا باید دربی ایتالیا را ببریم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۶
سیمونه اینزاگی

سیمونه اینزاگی ضمن ستایش از بازیکنانش به خاطر ارائه نمایش خوب برابر پورتو در لیگ قهرمانان گفت که حالا فقط باید روی پیروزی برابر یوونتوس تمرکز کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیمونه اینزاگی ضمن ستایش از بازیکنانش به خاطر ارائه نمایش خوب برابر پورتو در لیگ قهرمانان گفت که حالا فقط باید روی پیروزی برابر یوونتوس تمرکز کنند. او غیبت میلان اشکرینیار را نیز تایید کرد.

به گزارش پارس فوتبال، فردا شب اینتر از هفته 27 سری آ در خانه خود میزبان یوونتوس است. دربی ایتالیا همیشه حساس است هرچند اینتر اکنون 12 امتیاز بیشتر از یوونتوس دارد و برای حفظ رتبه دوم می‌جنگد و یوونتوس در تلاش برای کسب سهمیه اروپایی است.

سیمونه اینزاگی، مربی اینتر، در نشست خبری این بازی گفت:

می‌دانیم این بازی برای باشگاه و هواداران چه اهمیتی دارد. هر دو تیم در فرم خوبی هستند و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا رسیده‌اند. یوونتوس تیم بزرگی است و الان در بهترین فرم قرار دارد. بازیکنان بزرگ و قدرتمندی دارد و ما به آن‌ها نهایت احترام را می‌گذاریم. دو بازی حساس دیگر در نیمه نهایی جام حذفی با آن‌ها خواهیم داشت و در همه این بازی‌ها آمادگی ذهنی اهمیت بالایی دارد.

اینتر اغلب پس از بازی‌های لیگ قهرمانان در لیگ داخلی نتوانسته نتیجه مناسبی کسب کند:

صعود به یک چهارم نهایی موفقیت بزرگی برای ما بود و به آن افتخار می‌کنیم. این آخرین بازی سخت ما پس از یک دوره فشرده و شدید است. برخی بازیکنان خسته‌اند و مصدومانی هم داریم ولی تمرکز تیم روی بازی فرداست. می‌خواهیم با یک پیروزی خوب به فیفا دی برسیم. پس از این بازی 16 دیدار دشوار پیش رو داریم و به همه بازیکنانم نیاز دارم. پیروزی برابر یوونتوس برای پیشرفت ما در جدول کلیدی است.

وضعیت میلان اشکرینیار:

پس از بازی با پورتو فرصت زیادی برای استراحت نداشتیم و با دو روز تمرین به بازی با یووه می‌رسیم. در ماه آوریل بازی‌های فشرده و سنگینی در سه رقابت خواهیم داشت و نباید به بازیکنان خسته و مصدوم فشار آورد. اشکرینیار، باستونی و گوسنس قطعا فردا با ما نخواهند بود. من همه بازیکنانم را برای هفته‌های شلوغ پیش رو سالم و سرحال می‌خواهم.

رویارویی برابر بنفیکا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و برخورد به میلان یا ناپولی در صورت صعود:

قطعا دوست داریم صعود کنیم و یک نیمه‌نهایی کاملا ایتالیایی را شاهد باشیم ولی الان من فقط به یوونتوس فکر می‌کنم. برابر پورتو مقاومتی جانانه داشتیم ولی آن بازی تمام شد و حالا فقط باید روی لیگ و دربی ایتالیا تمرکز کنیم. هفته‌های حساسی پیش رو داریم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *