بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سوابق خطرناک رئال: لیورپول در رویای آژاکس شدن

لیورپول در سودای کامبک تاریخی برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۵
رئال مادرید

رئال مادرید در سال‌های اخیر و در مراحل حذفی لیگ قهرمانان سابقه پیروزی‌های خوب در زمین حریفان و سپس زجر کشیدن در برنابئو را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید در سال‌های اخیر و در مراحل حذفی لیگ قهرمانان سابقه پیروزی‌های خوب در زمین حریفان و سپس زجر کشیدن در برنابئو را دارد. لیورپول می‌تواند مورد بعدی باشد.

به گزارش پارس فوتبال، رئال سه هفته پیش در آنفیلد توانست 2-5 بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از لیورپول ببرد تا حداقل روی کاغد کار ساده‌ای برای رفتن به دور بعد داشته باشد.

بازی برگشت امشب در برنابئو برگزار می‌شود و کارلو آنچلوتی دیروز تاکید کرد که بدون توجه به نتیجه بازی رفت وارد زمین می‌شوند و به دنبال ارائه بازی تهاجمی هستند. در سوی دیگر یورگن کلوپ نیز گفت که یک درصد شانس صعود دارند و سعی خواهند کرد که از همین شانس اندک نیز استفاده کنند.

در سال‌های گذشته رئال سابقه پیروزی درخشان در زمین حریفان را دارد ولی در بازی برگشت در برنابئو اغلب با رنج و مشقت صعود کرده است. آخرین نمونه چلسی است. رئال بازی رفت یک چهارم نهایی را در استمفوردبریج 1-3 برد ولی در بازی برگشت ابتدا سه گل دریافت کرد تا در آستانه حذف قرار بگیرد. در 10 دقیقه پایانی رودریگو روی پاس مودریچ یکی از گل‌ها را پاسخ داد تا کار به وقت اضافه کشیده شود. سرانجام رئال با گل کریم بنزما راهی نیمه نهایی شد.

در سال 2018 نیز رئال مادرید توانست یوونتوس را در تورین 0-3 شکست دهد ولی در بازی برگشت یووه ورق را برگرداند و توانست هر سه گل را جبران کند. در نهایت گل دیرهنگام رونالدو از روی نقطه پنالتی حکم به صعود رئال به نیمه نهایی داد.

در سال 2017 نیز رئال مادرید در یک چهارم نهایی در زمین بایرن 1-2 پیروز شد ولی در بازی برگشت بایرن در 90 دقیقه رئال را 2-1 مغلوب کرد. در نهایت رئال توانست در دو وقت اضافه به بایرن 10 نفره سه گل بزند و با برتری 4-2 صعود کند.

در سال 2019 ولی شرایط متفاوت بود. رئال بازی رفت یک هشتم نهایی را 1-2 در زمین آژاکس پیروز شد ولی حریف هلندی در بازی برگشت 1-4 رئال را در برنابئو شکست داد و به دور بعد رفت. لیورپول امشب آژاکس می‌شود؟

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *