بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار تباس به بارسا: ثبت قرارداد گاوی را فراموش کنید

خاویر تباس : گاوی قراردادی دارد که ثبت آن غیرممکن است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۳:۰۲
خاویر تباس

خاویر تباس رئیس لالیگا، در پیامی صریح برای باشگاه بارسلونا گفت که با توجه به عبور این باشگاه از سقف دستمزد، ثبت قرارداد ستاره جوانش، گاوی، غیرممکن است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خاویر تباس رئیس لالیگا، در پیامی صریح برای باشگاه بارسلونا گفت که با توجه به عبور این باشگاه از سقف دستمزد، ثبت قرارداد ستاره جوانش، گاوی، غیرممکن است.

به گزارش پارس فوتبال، گاوی، پدیده 18 ساله بارسلونا، در اوایل فصل جاری با این باشگاه برای قراردادی با دستمزد قابل توجه به توافق رسید اما لالیگا بعد از ارسال قرارداد او از طرف بارسا تا کنون از ثبت قرارداد سر باز زده است.

در نتیجه گاوی در حال حاضر همچنان به عنوان بازیکن بزرگسال با بارسا قرارداد ندارد و قرارداد فعلی او مربوط به زمانی است که گاوی به عنوان بازیکن تیم جوانان با بلوگرانا قراردادی امضا کرده بود. این قرارداد در تابستان پیش رو به پایان می‌رسد.

با اینکه بارسا ممکن است در تابستان آینده ستاره جوانش را از دست بدهد و گاوی هم با این شرایط نمی‌تواند دستمزدی در حد انتظارش دریافت کند اما مدیران بارسا در روزهای اخیر گفتند این ستاره تیم‌شان نگرانی ندارد و از اینکه آینده‌اش در نوکمپ خواهد بود مطمئن است.

خاویر تباس، رئیس لالیگا، امروز اما به بارسلونا هشدار داد و گفت با توجه به موانع حقوقی ثبت قرارداد گاوی غیرممکن است.

او در صحبت‌های خود گفت:

گاوی قراردادی دارد که ثبت آن غیرممکن است چرا که بارسلونا از سقف دستمزد 200 میلیون یورویی عبور کرده است. ما نمی‌توانیم قوانین را نادیده بگیریم. بارسا دیگر نمی‌تواند اهرم فعال کند و اگر هم اهرمی باقی مانده باشد طبق قانون برای بارسا غیر قابل استفاده است. اگر بارسا با قوانین فیرپلی مالی مشکل داشته باشد ما به عنوان لالیگا هم مسئولیم. من هرگز فقط به خاطر آزار دادن بارسا علیه این باشگاه صحبت نکرده‌ام و ناراحتی آن‌ها را درک نمی‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *