بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دیوار جدید رئال: آلابا جایگاهش را از دست داد

نیمکت نشین شدن داوید آلابا در رئال مادرید با توجه به درخشش زوج رودیگر - میلیتائو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۷
داوید آلابا

کارلو آنچلوتی به این اطمینان رسیده است که در ادامه فصل از زوج آنتونیو رودیگر و ادر میلیتائو در خط دفاع استفاده کند و داوید آلابا پس از بهبودی نیمکت‌نشین خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلو آنچلوتی به این اطمینان رسیده است که در ادامه فصل از زوج آنتونیو رودیگر و ادر میلیتائو در خط دفاع استفاده کند و داوید آلابا پس از بهبودی نیمکت‌نشین خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، کارلو آنچلوتی هرگز به توانایی‌های رودیگر تردید نداشت و هرچند مدافع آلمانی در شروع فصل نیمکت‌نشین بود و داوید آلابا همراه با میلیتائو زوج دفاعی رئال بودند، اما مصدومیت‌های مدافع اتریشی که در فصل جاری بیش از انتظارات نیز بوده، باعث شده تا رودیگر رفته رفته جایگاه ثابتی در ترکیب رئال مادرید پیدا کند و حالا بیرون نشاندن او کار بسیار دشواری است. رودیگر فصل گذشته در چلسی یکی از کاپیتان‌ها بود و با اتمام قراردادش رئال را به سایر پیشنهاداتی که داشت، ترجیح داد. او امشب اولین شب بزرگ اروپایی خود در برنابئو را به عنوان بازیکن رئال تجربه خواهد کرد و همراه با ادر میلیتائو دیوار مادریدی‌ها خواهد بود.

رودیگر در فصل جاری پنج بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در 405 دقیقه بازی، یک گل زده، 26 بار توپ‌گیری کرده و 13 بار برنده دوئل‌ها بوده است. او به خصوص در نبردهای هوایی نقطه اطمینان‌بخش رئال است. رودیگر دیروز از تجربه تلخ بازی در برنابئو با پیراهن چلسی حرف زد و گفت افتخار می‌کند که اکنون بازیکن رئال است و در کنار ستاره‌هایی چون کریم بنزما و لوکا مودریچ بازی خواهد کرد.

مارکا نوشته است که آلابا پس از بهبودی نیز باید منتظر نیمکت‌‎نشینی باشد، چرا که کارلتو حالا روی زوج میلیتائو-رودیگر نظر مثبت دارد. یک سال پیش در چنین روزهایی آلابا پس از برتری 3-1 رئال برابر پی‌اس‌جی آن صندلی معروف را بلند کرد و در پایان فصل یکی از بهترین‌های رئال معرفی شد اما او حالا جایگاه خود را از دست رفته می‌بیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *