بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دیبو مارتینز دستکش‌های فینال جام‌ جهانی را فروخت + عکس

فروش دستکش های امیلیانو مارتینز در جام جهانی به نفع کودکان سرطانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۴
امیلیانو مارتینز

امیلیانو مارتینز گلر تیم ملی آرژانتین دستکش‌هایی که در فینال جام جهانی برابر فرانسه در دست داشت را به نفع کودکان سرطانی فروخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیلیانو مارتینز گلر تیم ملی آرژانتین دستکش‌هایی که در فینال جام جهانی برابر فرانسه در دست داشت را به نفع کودکان سرطانی فروخت.

به گزارش پارس فوتبال، امیلیانو مارتینز، سنگربان جنجالی آرژانتینی، در 18 ماه گذشته بیش از هر زمان دیگری در دوران فوتبالی‌اش مورد توجه واقع شده است. روند شهرت او از زمانی آغاز شد که آلبی‌سلسته با درخشش دیبو موفق شد فاتح کوپا آمه‌ریکا شود.

اما این شهرت برای دیبو زمانی به اوج رسید که با درخشش‌های این سنگربان آرژانتینی و حرکات عجیب و گاه جنجالی‌اش آلبی‌سلسته بزرگ‌ترین موفقیت فوتبالی را به دست آورد و جام جهانی قطر را بالای سر برد. او در پایان رقابت‌ها عنوان بهترین گلر جام را کسب کرد و جایزه دستکش طلایی نیز به او رسید. دیبو اخیرا در مراسم بست فیفا بهترین گلر سال نیز معرفی شد.

امیلیانو مارتینز

مارتینز در اقدامی تحسین‌برانگیز دستکش‌هایی که در بازی فینال جام جهانی قطر برابر فرانسه به دست داشت را 42 هزار یورو فروخت و این مبلغ را به درمان کودکان سرطانی اختصاص داد.

دروازه‌بان 30 ساله آلبی‌سلسته در مورد این اقدامش گفت: «کمک به یک کودک بسیار مهم‌تر از این است که دستکش‌هایم را در جعبه‌ای در خانه نگه‌داری کنم.»

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *