بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نفس راحت رئال: بنزما آماده بازی با لیورپول

آمادگی کریم بنزما برای دیدار حساس رئال مادرید و لیورپول

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۳
آمادگی کریم بنزما برای دیدار حساس رئال مادرید و لیورپول

کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید، هیچ مشکلی برای بازی برابر لیورپول ندارد. این دیدار فرداشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید، هیچ مشکلی برای بازی برابر لیورپول ندارد.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید فردا شب در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف لیورپول برود.

شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند در بازی رفت با نتیجه 2-5 برابر این تیم به پیروزی برسند و همین باعث شده که کار نسبتا آسان‌تری در بازی برگشت در پیش داشته باشند اما باز هم به تمامی بازیکنان‌شان برای این بازی نیاز دارند.

کریم بنزما که در بازی این هفته تیمش برابر اسپانیول در رقابت‌های لالیگا به دلیل مصدومیت غایب بود، حالا برای بازگشت به میادین در دیدار برابر لیورپول کاملا آماده است.

روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که مصدومیت این ستاره فرانسوی از ناحیه مچ پا به صورت کامل برطرف شده و او هیچ مشکلی برای حضور در ترکیب تیمش در این دیدار نخواهد داشت.

غیبت احتمالی او در این دیدار باعث نگرانی بسیاری از هواداران رئال مادرید از وضعیت ستاره و کاپیتان تیم‌شان شده بود، چرا که بنزما در طول این فصل بارها به دلیل مصدومیت و احساس درد از ناحیه مچ پا نتوانسته بود تیمش را همراهی کند.

اما حالا آنچلوتی با خیال راحت نام او را در فهرست تیمش قرار داده و حتی گفته می‌شود که به احتمال زیاد این بازیکن در ترکیب اصلی رئال و نوک خط حمله این تیم هم در این بازی حضور خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *