بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیورپول همین تابستان صلاح را می‌فروشد

ادعای میرر مبنی بر تمایل لیورپول برای فروش محمد صلاح در تابستان 2023

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۳
محمد صلاح

نشریه میرر امروز ادعا کرد که در صورت حذف لیورپول از لیگ قهرمانان، لیورپول مخالفتی با فروش محمد صلاح در تابستان نخواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه میرر امروز ادعا کرد که در صورت حذف لیورپول از لیگ قهرمانان، لیورپول مخالفتی با فروش محمد صلاح در تابستان نخواهد داشت.

به گزارش پارس فوتبال، لیورپول فصلی پر فراز و نشیب را پشت سر می گذارد. قرمزها در ابتدای فصل مدعی اصلی قهرمانی همراه با سیتی بودند ولی در ماه مارس، از جام حذفی و جام اتحادیه کنار رفته اند، در لیگ تنها برای کسب سهمیه می جنگند و در لیگ قهرمانان نیز بازی رفت یک هشتم نهایی را 2-5 به رئال باخته اند و چهارشنبه باید برای صعود دست به معجزه بزنند.

لیورپول در تابستان گذشته سادیو مانه را از دست داد و او راهی بایرن شد. بسیاری معتقدند رفتن مانه نقش مهمی در افت لیورپول داشت. لوئیز دیاز و داروین نونیز نتوانسته اند تاثیرگذاری مانه را داشته باشند و امروز میرر ادعا کرد که در صورت قطعی شدن حذف لیورپول از لیگ قهرمانان، باشگاه یک بازسازی اساسی در تابستان را مدنظر دارد و مخالفتی هم با فروش صلاح نخواهد کرد. مدیران لیورپول معتقدند تابستان آتی بهترین زمان برای فروش محمد صلاح است و می توانند از این ناحیه به سود مالی خوبی برسند. از سوی دیگر روبرتو فیرمینو نیز با اتمام قراردادش لیورپول را ترک خواهد کرد تا در صورت جدایی صلاح، از مثلث هجومی رویایی چند سال پیش قرمزها، دیگر هیچ بازیکنی باقی نماند. لازم به ذکر است که صلاح سال گذشته قراردادش را تمدید کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *