بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برنده پورتو – اینتر از دل این دوئل بیرون می‌آید (عکس)

تقابل سرنوشت ساز مهدی طارمی و لائوتارو مارتینز در دیدار حساس پورتو و اینتر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۹:۵۷
پورتو و اینتر

تیم فوتبال اینتر با برتری یک بر صفر در بازی رفت پا به پرتغال و ورزشگاه دراگائو گذاشته و اینزاگی به خوبی می‌داند شاگردانش شب سختی را در پیش دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال اینتر با برتری یک بر صفر در بازی رفت پا به پرتغال و ورزشگاه دراگائو گذاشته و اینزاگی به خوبی می‌داند شاگردانش شب سختی را برابر پورتو در پیش دارند.

به گزارش پارس فوتبال، اینتر در حالی توانست در بازی رفت پورتو را با گل روملو لوکاکوی تعویضی در دقیقه ۸۵ شکست بدهد که در دقیقه ۷۸ اوتاویو مهاجم پرتغالی خود را با دریافت کارت زرد دوم از دست داده بود و ۱۰ نفره در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا به کار ادامه می‌داد.

پیش از گل ۱۰ نفره شدن اما پورتو نمایش بسیار خوبی را به ویژه در نیمه دوم ارائه کرده بود و مهدی طارمی و پورتویی‌ها اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودند، می‌توانستند در ایتالیا هم به گل دست پیدا کنند، اما این شاگردان اینزاگی بودند که از تجربه خودشان بهتر استفاده کردند و کونسیسائو‌ و شاگردانش با شکست به خانه بازگشتند تا حالا در انتظار ۹۰ دقیقه دیگر این مسابقه در پرتغال باشند.

این یک مسابقه سنگین و نفس‌گیر در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است که اینزاگی و کونسیسائو برای پیروزی در آن نیاز ویژه‌ای به درخشش بازیکنان کلیدی خود در تمامی نقاط زمین دارند و البته در میان آنها مهدی طارمی در اردوی سفید و آبی‌پوشان بندر پورتو و لائوتارو مارتینز در جمع نراتزوری سرآمد است.

پورتو و اینتر

مارتینز و طارمی هر دو در میان بهترین مهاجمان چند سال اخیر فوتبال اروپا قرار می‌گیرند و یک مقایسه کلی از آمار ثبت شده این دو مهاجم در فصل جاری هم همین موضوع را نمایان می‌سازد؛ جایی که البته مهاجم ایرانی خود توانسته عملکرد نسبتا بهتری نسبت به مهاجم آرژانتینی اینترمیلان ثبت کند.

پورتو و اینتر

دیدار پورتو و اینتر از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه دراگائو آغاز خواهد شد و به احتمال فراوان وقتی سوت پایان این مسابقه به صدا درمی‌آید و نتیجه مشخص می‌شود، یکی از این دو مهاجم که درباره حضورشان در ترکیب اصلی هم هیچ شکی نیست، گوی سبقت را از دیگری در کمک به تیمش برای رسیدن به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا ربوده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *