بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خشم هواداران اینتر: بازیکنان شرمنده شدند! (عکس)

عذرخواهی بازیکنان اینتر از هواداران پس از توقف برابر اسپتزیا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۸
عذرخواهی بازیکنان اینتر از هواداران پس از توقف برابر اسپتزیا

شاید بدبین ترین طرفداران اینتر نیز تضور نمی کردند این تیم حتی قادر به شکست اسپتزیای رده هفدهمی نیز نباشد، اما این اتفاق رخ داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شکست اینتر مقابل اسپتزیا منجر به اعتراض شدید هواداران نراتزوری به عملکرد این تیم شده است.

به گزارش پارس فوتبال، شاید بدبین ترین طرفداران اینتر نیز تضور نمی کردند این تیم حتی قادر به شکست اسپتزیای رده هفدهمی نیز نباشد، اما این اتفاق رخ داد و تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی شب گذشته و با ارائه نمایشی ضعیف در خانه این تیم 1-2 مغلوب شد. فتح اسکودتو تقریبا دیگر برای نراتزوری غیرممکن شده و حتی احتمال دارد این تیم تا رده پنجم جدول نیز سقوط کند. رتبه ای که اگر تا پایان فصل تغییر کند، به احتمال فراوان منجر به قطع همکاری سیمونه اینزاگی با این باشگاه خواهد شد.

اینتر در این دیدار یک پنالتی نیز توسط لائوتارو مارتینز از دست داد و در نهایت در شبی که در دقایق پایانی برای دومین بار دروازه خود را باز شده دید، یک شکست دیگر را نیز در لیگ ایتالیا پذیرفت. حالا تنها قهرمانی در کوپا ایتالیا و البته صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان، می تواند سیمونه اینزاگی را از خطر قطع همکاری در پایان فصل نجات دهد.

عذرخواهی بازیکنان اینتر از هواداران پس از توقف برابر اسپتزیا

اما شب گذشته معدود هواداران خشمگین اینتر در ورزشگاه خانگی اسپتزیا، ناراحتی خود از نتایج پرفراز و نشیب این تیم در لیگ ایتالیا را به صورت علنی به گوش بازیکنان اینتر رساندند و ستاره های نراتزوری نیز به سمت آنها رفته و به نوعی از طرفداران این تیم دلجویی کردند. بازیکنانی مانند فدریکو دیمارکو، سمیر هندانوویچ، هاکان چالهان اوغلو و روملو لوکاکو جلوتر از همه در مقابل هواداران عصبانی اینتر قرار گرفته و به ابراز ناراحتی آنها گوش دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *