بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رم حامی آقای خاص ؛ هواداران لالیگایی در المپیکو + عکس

اعتراض هواداران رم به محرومیت ژوزه مورینیو در ورزشگاه المپیکو پیش از دیدار با ساسولو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۰
ژوزه مورینیو

هواداران رم پیش از بازی با ساسولو به سبک هواداران تیم‌های لالیگایی به محرومیت ناعادلانه ژوزه مورینیو اعتراض کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هواداران رم پیش از بازی با ساسولو به سبک هواداران تیم‌های لالیگایی به محرومیت ناعادلانه ژوزه مورینیو اعتراض کردند.

به گزارش پارس فوتبال، ژوزه مورینیو به دلیل درگیری با مارکو سرا، داور چهارم بازی رم و کرمونزه، دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد. باشگاه رم با درخواست تجدید نظر، اجرای این حکم را به تعویق انداخت اما روز جمعه محرومیت دو جلسه ای مورینیو قطعی شد تا او از نشستن روی نمیکت تیمش در بازی این هفته مقابل ساسولو و لاتزیو محروم شود.

آقای خاص که از زمان حضورش در رم چند بار از حضور در کنار خط محروم شده، علاقه ای به تماشای بازی شاگردانش از روی سکوها یا جایگاه ویژه ندارد. او ترجیح می دهد در چنین شرایطی در اتوبوس تیم یا یکی از اتاق های ورزشگاه دور از چشم همگان در آرامش بازی شاگردانش را تماشا کرده و با همکاران خود در ارتباط باشد.

هواداران رم در اعتراض به محرومیت دو جلسه ای سرمربی خود قبل از شروع بازی با ساسولو تکه پارچه‌های سفیدی را تکان دادند. باشگاه رم همچنین بازیکنان و اعضای کادرفنی خود را نیز از مصاحبه با رسانه‌ها منع کرد.

ژوزه مورینیو

تکان دادن پرچم سفید نوعی اعتراض مسالمت آمیز در بین هواداران لالیگا طی سال‌های اخیر بود که اینک شاهد انجام آن در سری آ هستیم. این شیوه اعتراض به پانیولادا معروف است.

گفتنی است شاگردان مورینیو که با نتیجه 4-3 مغلوب ساسولو شدند هفته آینده در دیدار بسیار حساس مقابل لاتزیو دربی پایتخت ایتالیا را برگزار خواهند کرد؛ دیداری که فراتر از حساسیت های همیشه یک تقابل 6 امتیازی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ نیز به حساب می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *